Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno
V 17. 7. 2025 v 6:18, Technikus napsal:

v5.28.0 na Androidu stažena.

Projdu e-mailem a heslem, poté kód z SMS, jsem uvnitř samošky. Tam potvrdím, že chci používat otisk.

Dám odhlásit a chci se opět přihlásit a opět to chce e-mail a heslo, kód z SMS.

K čemu je tam ten otisk?

Součašně se mě to zeptalo na výchozí nastavení služby, která má být jako výchozí. Avšak nebyly vidět názvy služby, ale jen nic neříkající čísla smluv. No samozřejmě jsem vybral špatnou službu na úvodní stranu aplikace 🙃

Screenshot_20250717_061323_Google Play Store.jpg

U některých jiných aplikací se umí použít automaticky kód z SMS do aplikace, není nutno jej tak opisovat. Zde to tak bohužel není a čísla z SMS je nutno přepsat.

EDIT: Už jsem na to přišel, pokud nedám po prvním spárování účtu a SMS odhlásit se, ale aplikaci jen odstřelím a poté se znovu přihlásím, chce to otisk. No tak uvidíme za nějaký ten den, týden, měsíc, zda to bude fungovat v pořádku.

Změnu výchozí služby jsem provedl dle tohoto.

Tak jsem udělal ještě vymazání dat a paměti aplikace a zkusil jsem vše od znova a u SMS ověření se nabídla volba použít kód z SMS bez přepisování. Opět to chtělo zvolit výchozí službu, tak pozor na to, co zvolíte.

A je stejný design nebo je to přepracované jak sdílel již Slamb ?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Zdravím. Před dvěma hodinami jsem si stáhla aplikaci Vodafone abych si mohla objednat simku a teda popravdě mě až překvapilo, jak nefunkční ta věc je 😂 a ten chatbot otravnej...co je tohle prokrista za šílenou dobu?? Může mi tu, prosím, někdo pomoct?🤦😂 Nemůžu se dostat přes Jejda, něco se nepovedlo

  • -
  • Basic
  • -
  • -
  • kladno
Odesláno

Zkus to trochu rozvést v jakém bodě to tu chybu hlásí,

jinak je také možné to provést přes webovou verzi Můj Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@kautskymNaprosto stejný.

Takže ta přepracovaná verze aplikace je asi jen pro testery, možná se ji dočkáme třeba i někdy v budoucnu my, běžní zákazníci.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@tomus normálně mě to nechá přihlásit a pak nic, jen tahle hláška... Přes web je to na prd, nemám číslo služby ještě...no ještě že jsem takovej paličatej mezek a proboxovala jsem se k objednávce tarifu a simky 😂

@tomus stále kvoká, stále kvoká... snad se probere než ji budu potřebovat

  • -
  • Basic
  • -
  • -
  • kladno
Odesláno
  • Centrum péče

@timbouctou Omlouvám se, ale tomu moc nerozumím - ještě nemáte číslo služby? Takže ještě nemáte aktivní službu u Vodafonu? V tom případě zatím aplikaci využít nemůžete... Půjde to až poté, co budete mít služby aktivní.

@kautskym Aplikace je vzhledově stejná, hlavní novinkou je ve verzi 5.28 nová biometrika a zapnutí 2fázového ověřování i v aplikaci.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community