Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

Novou verzi postupně zpřístupňujeme, všem uživatelům se nabídne ke stažení maximálně do cca 3 týdnů.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Hlavně ať je tam odstraněný ten problém s přihlašováním přes otisk prstu, jinak to bude ještě větší vopruz když se budu muset každý měsíc přihlašovat znovu přes email a heslo a teď navíc přes SMS zprávu.

Screenshot_20250704-110816.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

Nová verze aplikace pracuje s biometrikou úplně jinak, takže by mělo jít opravdu o výrazné zlepšení fungování tohoto způsobu přihlášení.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

jsem zvědav kdy přesně tedy aplikace vyjde

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

v5.28.0 na Androidu stažena.

Projdu e-mailem a heslem, poté kód z SMS, jsem uvnitř samošky. Tam potvrdím, že chci používat otisk.

Dám odhlásit a chci se opět přihlásit a opět to chce e-mail a heslo, kód z SMS.

K čemu je tam ten otisk?

Součašně se mě to zeptalo na výchozí nastavení služby, která má být jako výchozí. Avšak nebyly vidět názvy služby, ale jen nic neříkající čísla smluv. No samozřejmě jsem vybral špatnou službu na úvodní stranu aplikace 🙃

Screenshot_20250717_061323_Google Play Store.jpg

U některých jiných aplikací se umí použít automaticky kód z SMS do aplikace, není nutno jej tak opisovat. Zde to tak bohužel není a čísla z SMS je nutno přepsat.

EDIT: Už jsem na to přišel, pokud nedám po prvním spárování účtu a SMS odhlásit se, ale aplikaci jen odstřelím a poté se znovu přihlásím, chce to otisk. No tak uvidíme za nějaký ten den, týden, měsíc, zda to bude fungovat v pořádku.

Změnu výchozí služby jsem provedl dle tohoto.

Tak jsem udělal ještě vymazání dat a paměti aplikace a zkusil jsem vše od znova a u SMS ověření se nabídla volba použít kód z SMS bez přepisování. Opět to chtělo zvolit výchozí službu, tak pozor na to, co zvolíte.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Mě žádná aktualizace nevyběhla

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Psali, že se uvolňuje postupně až do cca 3 týdnů

Nevím, zda je chyba v SW telefonu s OS Android značka Samsung, nebo v té v5.28.0, ale není počeštěn text pro otisk prstu a píše to: Authentication with biometric data / Cancel

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Technikus Pokud se z appky ručně odhlásíte, tak je správně, že po vás příště chce kompletně nové přihlášení. Určitě tedy neodhlašovat, chráněné to je právě tou biometrikou :-)

Podnět k anglické textaci pro jistotu kolegům pošlu.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Jen nechápu @Ondra - Vodafone proč se aktualizace pouští po vlnách není to nestandardní?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Nejspíš jsou opatrní, může se v té nové verzi třeba objevit nějaká nečekaná chyba, která pak nezasáhne tolik uživatelů, kteří by pak navíc ještě zahlcovali technickou podporu,

ale i bez té případné chyby můžou někteří uživatelé kontaktovat Vodafone s otázkou, proč po nich aplikace najednou chce ověření přes SMS, tak je asi lepší to vypouštět pozvolna.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community