November 5, 20241 yr Author @Marek-26 "Tohle je standardní chování mobilních sítí, kdy po 65 minutách se spojení přeruší." V prvním příspěvku je napsané, že jsem se prvně nedovolal a až když jsem volal že chci přepojit na angličtinu tak jsem se dovolal. To jsem také dokázal v druhém příspěvku kde je vše screenshotnuté. Hovor tedy netrval 65 minut. "Obráceně, vy nemůžete vědět, zda když jeden den s ním mluvíte a druhý den už nemusí pro Vodafone pracovat." Jistý si mohu být jelikož se mi 10 minut po skončení hovoru jsem dostal SMS od vodafone kde se mi "aktualizovali nastavení služeb". To jsem napsal jak v prvním příspěvku, tak jsem to dokázal v druhém pomocí screenshotu. Edited November 5, 20241 yr by AD1337 Bez kabelu Naplno 5G Super - Vodafone Gigacube Prague
November 5, 20241 yr ad 1) Na screen jsem nekoukal, bral jsem to z "Takže volám od ..." ad 2) Ano, ale sám píšete, že jste volal na to číslo po cca 2 týdnech zpět. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
November 6, 20241 yr Care Centre @AD1337Pěkný den, mrzí mě, že nabídnutou pomoc nebo vysvětlení berete špatně. Jak už zmínil Marek, tady na fóru konkrétní záležitost vyřešit nemůžeme. A stejně tak nemám možnost jednoznačně říct, zda něco proběhlo špatně na naší straně, zda byla někde chyba apod. Jak nás můžete kontaktovat tedy víte a pokud jste to už udělal, určitě vše prověříme. Stejně tak platí a ještě doplňuji, že pokud byste nebyl spokojený s řešením nějaké záležitosti, vždy máte také možnost věc oficiálně reklamovat. Na druhou stranu vždy děláme vše proto, abychom mohli situaci dořešit rovnou i bez podání reklamace, pokud to je možné. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
November 6, 20241 yr Author @Ondra - VodafoneŽádna pomoc mi nabídnuta nebyla. Ještě jste teď napsal, že tuto záležitost řešit nemůžete místo toho, aby jste jí předal kompetentnímu oddělení. Bez kabelu Naplno 5G Super - Vodafone Gigacube Prague
November 6, 20241 yr Tak minimálně dva lidé tu napíší (jeden zástupce Vodafone a druhý admin oficiálního fóra Vodafone), že zde nejde řešit konkrétní věci a poskytnou nasměrování, jak a kam se obrátit. Také "naznačí", že to, co jste zažili není standardní/chtěné chování zaměstnance Vodafone. A pak přijde taková reakce? Tak napište rovnou, že si chcete jen postěžovat a schladit si žáhu. Ondra nemůže předat k řešení konkrétní situace, protože nemá co. I kdyby si dohledal Váš účet, tak nezná heslo pro komunikaci s operátorem a na Váš účet se tak nedostane, aby tak mohl založit ticket. Takže buď podejte oficiální reklamaci dle podmínek, které jste odsouhlasil nebo napište, že to nechcete řešit, jen si postěžovat a alespoň si to já zařadím do kategorie "flame". To znamená, že budeme dál diskutovat a já budu dál předkládat různé své názory, ale nebudu si z toho dělat až zas tak velkou hlavu, snažit se za Vás pročítat VOP a podobně a snažit se Vám pomoci. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.