Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jak zjistím číslo služby vodafone? bez něj se nemohu přihlásit do samoobsluhy, přihlašování je vytvořeno přes e-mail, znám specifiský symbol, tj. číslo zákazníka, ale chcde to po mně číslo služby a to neznám.

Sdělí mi ho na telefonu? Když se teda někam dovolám?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • praha
Odesláno

Ve vyúčtování by mělo být.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Na to může čekat i měsíc. 

No ani TOBi neví. 

Tak na telefonu, v prodejně, kiosku apod.? Ve smlouvě, pokud není právě v Můj Vodafone. Pokud se dnes tiskne nebo posílá třeba mailem. 

V SMS se dívám, že to spíš nebývá. 

Co po zapojení služby /převzetí zařízení v pronájmu na protokolu? 

IMG_20241011_203920.jpg

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@evaHezký den, Evo, musím trochu hádat, protože nevím, zda máte služby nově, zda čekáte na aktivaci, nebo jsou už aktivní, co znamená, že už máte přihlášení e-mailem (zda jste ho zakládala přes pozvánku nebo jen tak) apod. 

Číslo služby je buď mobilní číslo, nebo číslo začínající na 8 nebo 9, které přidělíme k vaší TV nebo internetu. Najdete ho ve Vyúčtování, může být v některé SMS (např. o instalaci) apod. Píšete, že znáte číslo plátce (což je specifický symbol). Můžete to tedy udělat tak, že půjdete na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni a zadáte zde svůj specifický symbol. Na další stránce pak přidáte ještě číselné heslo, které jste dostala SMSkou při objednání služby. Pak vám nabídneme přechod na přihlašování e-mailem, kde si ale nebudete zakládat zcela nový přístup (e-mail a heslo), ale pokud už jste si založila "prázdné přihlášení e-mailem", tak dáte v horní části stránky Přihlásit a využijete existující údaje. Tím si služby s přihlašováním e-mailem propojíte.

Návody k přihlašování e-mailem najdete zde: https://www.vodafone.cz/osobni/prihlasovani/

Pozor na to, že číslo zákazníka není specifický symbol, takže záleží i na tom, jaké z těch čísel opravdu máte k dispozici.

V případě potřeby můžete zavolat na 800770077 a kolegové se vás doptají a pomůžou vám.

 

 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.