Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, mám problém který mě trápí celej rok a nikdo mi z Vodafonu nebyl schopen poradit.

 

Před odstěhováním na momentální bydliště jsem měl internet něco kolem 300/20, modem od tehdy ještě UPC a poté snad Vodafone nikdy jsem neměl problémy co se týče maximální rychlosti a ve zkratce z 99% co se platilo to jsem dostal. Měl jsem tehdy i vlastní router ASUS RT-AX55 který právě s modemem fungoval na staré adrese krásně. kde vlastně kompletně celý byt byl pokryt WiFi i v nejdéle položených místech bez nějakých ztrát a viditelných záseků třeba při sledování videii na nejvyšší kvalitu na TV. 

 

Po odstěhování na novou adresu jsem se rozhodl pro GIGABIT a dostal jsem komplet nový a nejdražší Modem Vodafone Station Wi-Fi 6 a po předělání IPv6 na IPv4 zpět abych si mohl udělat z ASUS RT-AX55 bridge který mi bude rozesílat wifi jsem narazil na problémy kde rychlost internetu klesala, nebyla stabilní a dostával jsem se fakt k nulovým hodnotám jak na WiFi 5ghz tak 2.4 ghz. Což se mi na staré adrese nestalo, po několika špatných zkušeností s telefonní podporou a technikem co přijel na adresu bez jakýchkoliv testů jsem se nedozvěděl vůbec nic. Nedalo mi to a router jsem vyměnil... za jiný dražší a papírově lepší ASUS TUF-AX3000 V2. A problém byl stále stejný, rychlost internetu nestabilní, televize co je od routeru asi max 3 metry bez signálu/rychlosti internetu, ale i kabelové připojení.

 

Kabelové připojení je to co mě bolí nejvíce, platím gigabit s tím že rychlost dle speedtest.net mám přesných 100 Mbps do té doby než třeba restartuju modem + router. Jenže tyhle restarty nemůžu dělat 2x denně 7 dní v týdnu. Nikdy jsem podobný problém řešit nemusel a po několika hodinách na podporách a vyčkávání na příjezd technika jsem tohle přestal řešit. A problém tak nějak vyšuměl (částečně) jenže se vše zase vrací.

 

Při sledování TV vypadne internet, při stahování rychlost internetu stagnuje dokud nerestartuju modem a router.

 

Má někdo nějaké rady? Tipy, triky... jelikož už fakt nevím co víc bych mohl provést.

 

Děkuji za jakoukoliv ochotu můj problém vyřešit!

Tomáš

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Děčín
Odesláno

@Zexxizkousel jste zda když nebude Vodafone Station jakou bridge jestli je stabilita stejná?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

@kautskymTady je ta věc, že nevím kde je ten problém. Věc je nahodilá a nepravidelná. Když tu právě byl technik který mi měřil rychlost a měnil kabeláž, tak naměřil rychlosti správné, co se týče modemu. Routerem bych si nedovolil říct že to je, jelikož jsem ho kvůli tomu měnil.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Děčín
Odesláno

Co Station zapojit jako modem a  ne bridge? 

Abychom to zkusili bez těch BYOD Asusů? Jak wifi tak zařízení propojená kabelem s dodaným Stationem. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
Přesně tak, VF Station přepnout zpátky do režimu router a nechat nějakou dobu běžet, aby člověk poznal, jak se to bude chovat.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Technik měnil kabel - jaký, od modemu-zásuvky, nebo UTP mezi modemem a routerem? Jestli měříš přesných 100Mbit, tak to vypadá spíše na poškozený kabel mezi modemem a routerem (rozhraní prostě sníží rychlost na 100Mbit). Vyzkoušel bych jiný kabel, případně jiný port v modemu. Případně ještě kabel z modemu rovnou do PC.

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

@pmalecekdonedávna jsem nevěřil, že nenamáhaný funkční kabel (LAN) se může nějak poškodit. No může. 😃 Taky bych doporučoval ho pro jistotu vyměnit.

Druhá věc @Zexxizkus použít jiný výstupní port na VF Station. Pokud jsi měl pro bridge kabel v portu LAN 1, zkus ho dát do portu LAN 2, (3,4).

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

@sodekczto doporučení jiného portu jsem psal v příspěvku. Uvidíme, jestli to k něčemu bude. Základem diagnostiky je vždy ideálně přímé spojení modem - PC a pak až přidávat, měnit prvky. 

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.