Jump to content

Převod eSim


Recommended Posts

Zdravím, 

Jak prosím převést z stareho mobilu na novy eSim. Standardní pokusy o převod selhávají.  Pri kliknuti na tlacitko "Aktivovat v tomto telefonu" se u Samsungu zobrazi Nastaveni telefonu a nic...kdyz dam "Hledat eSim" nic nenalezeno.

Tak jako posledninmoznost jsem zažádat o znovu vygenreovani nove eSim. Ta za par minut prisla a pri pokusu zobrazit QR pise tohle:

result":"ERROR","message":{"code":"ERROR","description":"Only ESim in \"Released\" Operational State can generate QR code.\n                 Check service number: 420608xxxxxx"}}

 

Kdy bude generovani QR pro eSim opet funkční? 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • V mobilu
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@TttHezký den, pokud se vám v samoobsluze místo eSIM ukáže chyba, tak nám prosím zavolejte na 800770077 pro nejrychlejší nahlášení potíží... 

Obecně doporučuji návod na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/, kde podrobně píšeme, jak nahrání eSIM funguje včetně různých scénářů, jako je třeba přesun z původního telefonu do nového.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...