July 9, 20241 yr Zdravím, Jak prosím převést z stareho mobilu na novy eSim. Standardní pokusy o převod selhávají. Pri kliknuti na tlacitko "Aktivovat v tomto telefonu" se u Samsungu zobrazi Nastaveni telefonu a nic...kdyz dam "Hledat eSim" nic nenalezeno. Tak jako posledninmoznost jsem zažádat o znovu vygenreovani nove eSim. Ta za par minut prisla a pri pokusu zobrazit QR pise tohle: result":"ERROR","message":{"code":"ERROR","description":"Only ESim in \"Released\" Operational State can generate QR code.\n Check service number: 420608xxxxxx"}} Kdy bude generovani QR pro eSim opet funkční?
July 11, 20241 yr Musíte prvně odstranit starou e sim S musíte přitom být na Wi-Fi Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
July 11, 20241 yr Zkus v telefonu volbu "Hledat eSIM", místo "Přidat / Scanovat" Ultra Fibre Premium Základní - localhost
July 12, 20241 yr Care Centre @TttHezký den, pokud se vám v samoobsluze místo eSIM ukáže chyba, tak nám prosím zavolejte na 800770077 pro nejrychlejší nahlášení potíží... Obecně doporučuji návod na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/, kde podrobně píšeme, jak nahrání eSIM funguje včetně různých scénářů, jako je třeba přesun z původního telefonu do nového. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.