Odesláno 22. června 2024 1 rok Od včerejška nemohu využívat své služby. Vodafone mi prostě zrušil číslo a já se teď mohu vdovolat jen na tísňové linky. Nemohu se dovolat ani na zákaznickou linku a nepojedu 30 km na nejbližší zíkaznické centrum. Na webu Vodafonu, nemohu do reklamační sekce, nedaří se mi najít, žádný mail, na který bych mohl napsat a ten chatBot si ze mě dělá srandu. Proč? Mám za květen naůčtované služby, které jsem si neobjednal, kvůli svévůli Vodafonu jsem minulý měsíc po patnácti letech zrušil paušál a přešel na předplacené služby a dobil. si kredit, který teď nemůžu využít. Je to snad pomsta, za to, že jsem nepřistoupil na nový tarif Red"ight, který mi Vodafone bezdůvodně a bez mého souhlasu aktivovat? Nechápu, nerozumím. Dokáže mi někdo poradit, co teď? Koho kontaktovat? Jak zase aktivovat, služby, které mám zaplacené?
Odesláno 22. června 2024 1 rok *77 nebo 800 77 00 77 nejde? Jinak odstranil jsem vám fotografií u profilu, nevím, co jste s ní čekal kromě smazání účtu... Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 22. června 2024 1 rok @Martin Kozmerzáleží zda jste opravdu domluvili na přechodu na dobíjecí kartu či zrušení. Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 24. června 2024 1 rok Centrum péče @Martin KozmerDobrý den, Martine, nevím, co se u vašeho čísla stalo, pokud byste se však domlouval na přechod na předplacenou kartu, určitě byste se dovolal minimálně na tísňové linky a měl signál pro příchozí služby (než si dobijete kredit). Zkuste ze všeho nejdřív restartovat mobil. Pokud to nepomůže, tak pro nejrychlejší řešení zavolejte na 800770077 z jakéhokoliv českého telefonu, při volání z Česka je volání zdarma. Další možností je, že nám pošlete e-mail na pece@vodafone.cz, do textu uveďte co nejvíc podrobností a nezapomeňte na telefonní číslo a případně na jiné kontaktní číslo, pokud takové je. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 24. června 2024 1 rok Jestlipak jen se nekdo nevlamal panu Martinovi do Muj Vodafone a nepohral si s jeho daty a sluzbami?? (viz jine vlakno o dvoufaktorovem prihlasovani) Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.