Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Od včerejška nemohu využívat své služby. Vodafone mi prostě zrušil číslo a já se teď mohu vdovolat jen na tísňové linky. Nemohu se dovolat ani na zákaznickou linku a nepojedu 30 km na nejbližší zíkaznické centrum. Na webu Vodafonu, nemohu do reklamační sekce, nedaří se mi najít, žádný mail, na který bych mohl napsat a ten chatBot si ze mě dělá srandu. Proč? Mám za květen naůčtované služby, které jsem si neobjednal, kvůli svévůli Vodafonu jsem minulý měsíc po patnácti letech zrušil paušál a přešel na předplacené služby a dobil. si kredit, který teď nemůžu využít. Je to snad pomsta, za to, že jsem nepřistoupil na nový tarif Red"ight, který mi Vodafone bezdůvodně a bez mého souhlasu aktivovat? Nechápu, nerozumím. Dokáže mi někdo poradit, co teď? Koho kontaktovat? Jak zase aktivovat, služby, které mám zaplacené?

 

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Břeclav
Odesláno

*77 nebo 800 77 00 77 nejde?

 

Jinak odstranil jsem vám fotografií u profilu, nevím, co jste s ní čekal kromě smazání účtu...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Martin Kozmerzáleží zda jste opravdu domluvili na přechodu na dobíjecí kartu či zrušení. 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@Martin KozmerDobrý den, Martine,

nevím, co se u vašeho čísla stalo, pokud byste se však domlouval na přechod na předplacenou kartu, určitě byste se dovolal minimálně na tísňové linky a měl signál pro příchozí služby (než si dobijete kredit). Zkuste ze všeho nejdřív restartovat mobil. Pokud to nepomůže, tak pro nejrychlejší řešení zavolejte na 800770077 z jakéhokoliv českého telefonu, při volání z Česka je volání zdarma. Další možností je, že nám pošlete e-mail na pece@vodafone.cz, do textu uveďte co nejvíc podrobností a nezapomeňte na telefonní číslo a případně na jiné kontaktní číslo, pokud takové je. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Jestlipak jen se nekdo nevlamal panu Martinovi do Muj Vodafone a nepohral si s jeho daty a sluzbami??  (viz jine vlakno o dvoufaktorovem prihlasovani)

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.