Odesláno 20. května 2024 1 rok Byl mi preveden internet od Vodafone. Nicmene jsem nestihla nastavit heslo ani stahnout dokumenty pro vyuctovani. Nyni se nemohu dostat do Muj Vodafone. K dispozici mam pouze cislo zakaznickeho uctu a admin heslo, ale skrze to se nemohu prihlasit. Na zakaznickou podporu se neda dovolat, protoze neznam cislo platce. Co mam delat, abych se mohla prihlasit do Muj Vodafone?
Odesláno 20. května 2024 1 rok Číslo plátce= specificky symbol.Specificky symbol najdete na faktuře.Ta chodi/la do emailu - - - - Brno-Kohoutovice
Odesláno 20. května 2024 1 rok Zdravím, není třeba při volání znát číslo plátce. Číslo zákaznického účtu a admin heslo (resp. 2 vyžádané pozice) by měly bohatě stačit. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 21. května 2024 1 rok Centrum péče @KlaraPěkné ráno, do Můj Vodafone se přihlásíte svým číslem služby. Konkrétně pevný internet začíná na číslici 8 nebo 9 a zmiňujeme ho také v některých informačních SMS zprávách po převodu služeb na vaše jméno. Případně vám pomohou operátoři na lince 800 77 77 77, 800 77 77 31, anebo osobně kolegové v některé z našich prodejen. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.