Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdar,

dynDNS na VF Station s wifi6. Vybraný poskytovatel afraid.org. Konfigurace je správně, DynDNS Status říká Active a ve chvíli zmáčknutí Apply se skutečně provede aktualizace záznamu na straně afraid.org.

Když pak ipku v záznamech na afraid.org změním třeba pomocí mobilního internetu a hodinu počkám, pořád tam visí ipka mého telefonu.

Otázkou je, v jakých intervalech a jestli vůbec modem aktualizace provádí. Případně jestli to udělá jen v případě, kdy se mu změní veřejná IP (ale to dost pochybuju).

Protože jestli se ani za hodinu neprovede aktualizace v záznamech na afraid.org, je tahle funkce na modemu úplně k ničemu.
 

Jen tak mimo, kdyby místo předdefinovaných asi deseti poskytovatelů dynDNS (vetšina placená) byla na modemu možnost úplně primitivního cronu, byť i třeba jen dvou, tří úloh, výrobce by si ušetřil práci a přínos uživateli by byl větší.

 

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha 11
Odesláno

Taky by mě zajímalo jak to funguje. V mém případě se ale pokouším nastavit DynDNS na afraid.org a když kliknu apply, tak se dole napíše DynDNS Status    Domain Error.

Co s tím?

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  • Autor

Bylo by fain, kdyby se k tomu vyjádřil někdo, kdo s tím má co "dočinění". Nevím sice jak to tu přímo funguje, ale tak jsem na fóru s logem vodafonu, nebo ne?

 

Jinak řešení je víc, pokud nevím zda se na nastavení v modemu dá spolehnout, mám za routerem neustále do sítě připojený starší telefon a na něm macrodroid, který co pár minut posílá http požadavek na afraid.org s žádostí o aktualizaci IP. A zároveň se hlásí na mém webu podobným způsobem, abych věděl, že je telefon online a macro stále běží. Nešikovné, ale aspoň vím, že to funguje.

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha 11
Odesláno

Je to sice stránka Vodafone, ale je to fórum pro kohokoliv, ve Vodafone není nikdo, kdo by měl v pracovní náplni sem chodit a odpovídat na technické dotazy. Občas sem zavítá někdo z týmu, který se stará o komunikaci na sociálních sítích Vodafone. Jestli chcete, aby se tím někdo ve Vodafone zabýval, pak https://tam.je/forum 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

@ReffJak psal Marek, v tomto případě by bylo asi vhodnější, kdybyste nám dotaz napsal přímo přes https://tam.je/forum, předáme ho technickým týmům s informacemi o vašem zařízení a službě.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.