Jump to content

Modernizace sítě


Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

  • Help center

@SparrowDůležité je, abyste byl v samoobsluze přihlášený pod číslem, ke kterému chcete data aktivovat. Návod na přepnutí na jinou službu je zde: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/. Zkuste ještě ověřit toto, když to nepomůže, napište nám přes https://tam.je/forum - do zprávy dejte odkaz na toto fórum, napište o jaké jde telefonní číslo a na jaké adrese internet nejde a až vám přijde potvrzení o přijetí zprávy, tak mi sem napište její číslo.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Přihlášený jsem správně. Už včera kolegyně na infu nic neviděla a předala to dál.

Ale má to být do zítra, tak to přežiju.

 

Screenshot_2024-10-31-14-05-32-906_com.zentity.vodafone-edit.thumb.jpg.a32531333d475f09339963648c50d4bf.jpg

Edited by Sparrow
  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha 10
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...