Odesláno 27. května 2024 1 rok V 23. 5. 2024 v 13:17, Filio napsal: Děkuji za tento workground Není to workground ale workAround = obejití problému / alternativní řešení. Basic - - Compal CH7465 Brno-Ponava
Odesláno 27. května 2024 1 rok Dobrý den, hlásím stejné potíže jako Tom, app Max přeinstalována, přihlásím se ke svému účtu (vidím jednotlivé uložené profily) a chce obnovit předplatné, v sekci předplatné píše Nemáte předplatné..... že by nějaká chybka?? 🤔 ale kde? ...Vodafone nebo Max ...... Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz
Odesláno 27. května 2024 1 rok Dobrý den, od neděle 26.5. mám stejné potíže s HBO MAX. Svůj účet vidím. Mohu ho spravovat, ale nic nemohu spustit. HBO si myslí, že nemám aktivní předplatné a chce ho obnovit. Zkoušel jsem resetovat heslo. Propojovat s operátorem a nic nepomohlo, Problém je jak na PC tak i na TV. Start Basic Základní Compal CH7465 Praha
Odesláno 27. května 2024 1 rok Já jsem dosud nepřešel, až jsem šel na starou adresu HBO MAX a po kliknutí na tlačítko přechodu na MAX se mě to ani nezeptalo na heslo, vše se rovnou spustilo a můžu se dívat na co chci. Nevím, jestli mě to po pár dnech nevykopne, ale zatím to funguje. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 28. května 2024 1 rok Problém s Max. Účet v pořádku, ale kdy ž chci sledovat Max, chce po mě předplatné. Propojení s Vodafone jsem zkoušel nejrůznějšími způsoby na různých zařízeních - nic. Buď se číslo plátce tváří jako neplatné nebo hláška, že jsem již registrován a ať se zkusím přihlásit přímo mailem a heslem. V tom případě opět - nemáte předplatné. Premium Fibre Red Maxi ALLinONE Compal CH7465 Hlučín
Odesláno 28. května 2024 1 rok Centrum péče Dobrý den, možné potíže s nefunkčním předplatným do MAX už řeší naši technici společně s Warner Bros. Discovery, tak snad to bude co nejdřív v pořádku 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 29. května 2024 1 rok Dobrý den, jen se přidávám s totožnými problémy od soboty. Předtím to cca 2-3 dny šlo. Přihlásím se a to je tak vše, chce to obnovit předplatné. Infolinka Vodafone, že u nich žádný problém není a ať si zavolám na Max. Na infolince Max mi bylo řečeno, že od Vodafone dostali požadavek, že můj účet byl pozastaven a proto mi to nejde, ať se spojím s Vodafone. Tak si mě přehazují jako horkou bramboru. Dnes opět voláno na infolinku Max a bylo mi řečeno, že se to již řeší společně s Vodafone. Takže je to nějaký hromadný kiks. Premium Super - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 30. května 2024 1 rok Měl jsem potíže s MAX a přihlášením viz. výše. Od dnešního dne 30.05.2024 17:05 už vše u mě běží v pořádku. Start Basic Základní Compal CH7465 Praha
Odesláno 31. května 2024 1 rok Centrum péče Kolegové potvrdili, že už se jim to podařilo opravit a nejdéle během víkendu už by měly být všechny účty v pořádku funkční. Kdyby náhodou ne, tak to prověříme individuálně na zákaznické lince 800 77 00 77 nebo případně stačí napsat přes https://tam.je/forum/ 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 31. května 2024 1 rok Dostal jsem dnes e-mail od podpory Max, že problém byl vyřešen a je to opravdu tak, již to funguje po týdenním výpadku. Ale na jaké straně (Vodafone či MAX) byl problém jsem se nedozvěděl. Premium Super - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.