Odesláno 20. srpna 2008 16 let Tak na té lince technické podpory mě včera večer technik přiznal že problém jsou na jejich straně a že prakticky neví v čem to je. Ten leasetime na DHCP je tak krátkej že si to o průsery říká samo.
Odesláno 20. srpna 2008 16 let Ale voni si o pruser rikaji sami...pac jen vcera sem 5x restartoval modem ....jiinak pres noc se to nedeje zajimave...
Odesláno 20. srpna 2008 16 let Ale voni si o pruser rikaji sami...pac jen vcera sem 5x restartoval modem ....jiinak pres noc se to nedeje zajimave... Mně se to děje i v noci Výpadek 15.8. 01:10 - 01:17 a 18.8. kolem 3. ranní
Odesláno 20. srpna 2008 16 let Dnes mi přišla odpověď od UPC, že problém by měl být vyřešen. Také jsem v průběhu dneška nezaznamenal už žádnou "ztrátu spojení", takže už je snad všechno v pořádku.
Odesláno 20. srpna 2008 16 let Dnes mi přišla odpověď od UPC, že problém by měl být vyřešen. Také jsem v průběhu dneška nezaznamenal už žádnou "ztrátu spojení", takže už je snad všechno v pořádku. Dnes nic Zdá se to být OK =)
Odesláno 21. srpna 2008 16 let Jo, zda se, ze uz je vse v poradku. Ale nikdo se k tomu nevyjadril, ani telefonem ani mejlem....Inu "zakaznicka podpora" ve stylu UPC!
Odesláno 22. srpna 2008 16 let S vteřinovou pravidelností spadla adresa v DHCP vždy přesně po 3 hodinách. Dalo se to "ošéfovat" pravidelným ping testem na nejbližší router v cestě a při 100% výpadku hodit restart ethX rozhraní (na Unixu)... Informace od UPC veškeré žádné a volat na jejich "placenou" linku je v takovém případě jen vyhazování peněz.
Odesláno 22. srpna 2008 16 let opet vypadky po hodine a to vcera prisel email ze vse je opraveno proste upc potvora (podpora) jinak me to pripadne jak banda amateru, kteri neumeji nastavit ani lease time na DHCPku
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.