Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Poslední týden je to s UPC celkem zajímavé. Během noci obvykle několikrát vypadne konektivita (jen vnější z UPC ven, obvykle zůstane modem on-line a lze se dostat na IP routerů na cestě po síti UPC).

A dnes v Brně (oblast Kr.Pole) cca 30min. výpadek (od cca 9:50 do 10:35) kdy postupně umřela i konektivita na nejbližší router a nakonec se restartoval i samotný kabelový router, když ztratil signál.

Odesláno
Poslední týden je to s UPC celkem zajímavé. Během noci obvykle několikrát vypadne konektivita (jen vnější z UPC ven, obvykle zůstane modem on-line a lze se dostat na IP routerů na cestě po síti UPC).

A dnes v Brně (oblast Kr.Pole) cca 30min. výpadek (od cca 9:50 do 10:35) kdy postupně umřela i konektivita na nejbližší router a nakonec se restartoval i samotný kabelový router, když ztratil signál.

 

jo, tohle sami mi to dela uz treti den v Praze...a uz me serou...nemuzu se pripojit ani na podelanej seznam.cz...proste nic..trva snad pet minut nez se nahodne nekam dostanu...je to ajkoby zamrazeny...bude to urco chyba u UPC, pac predtim mi vse jelo jak ma...asi tam zitra zavolam a servu je at si nakonfigurujou spravne firewall kkti

Odesláno

No nejspíš bude odpovědí "standartizovaná výmluva", že probíhají práce na navyšování rychlostí.

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Zdravím,

 

Vypadl mi UPC internet v lokalitě Brno-Veveří (ul. čápkova).

 

výpadek trvá už cca 4-5 hod (od cca 11:00), na modemu nesvítí kontrolna online.

může mi někdo tento výpadek potvrdit, abych si byl jistý že problém není u mě ?

díky

Odesláno

V Brně na Lesné je internet OK,žádný výpadek

 

speed.io.png

Odesláno

Brno - Slatina taky ok (light + booster).

 

speed.io.png

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Mam posledni 3 dny problemy s neustalymi vypadky, snizovani rychlosti, nejedou mi torrenty resp. jednou minimalni rychlosti... bydlim ve ctvrti Veveri, ulice Gorkeho... :-/

Odesláno

tak to budem mit nejspis stejnou pricinu problemu ... respktive jsi na tom jeste dobre - ja jsem uz pres 24 hodin offline !!! :x

Odesláno
Brno - Slatina taky ok (light + booster).

 

speed.io.png

 

hmm, tak asi hodinu nato se mi drasticky snizila rychlost stahovani z torrentu (na max 30kB/s) a trva to doted ... pritom rychlostni testy jsou ok a jakakoliv komunikace krome stahovani torrentu je bez problemu :?:

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Tak tendle problém s torretama mam také a zpozoroval jsem ho od pátka a pokračuje do teď maximalní download je 30kB/s.Mi to tak připadá že se opakuje situace z minulého roku kdy byl ten samí problém s torrentama (p2p).Na různých fórech se mluvilo o tom že UPC zkoušelo program na filtraci (omezení) p2p sítí.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.