Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mám karneval Turbo 3M v Brně.

Poslední dobou mám problémy s výpadky internetu.Někdy to jede normálně třeba celý den a někdy mi to každých pár minut nejede.Rychlost se pohybuje někde kolem 2700kbps.

Mám vyzkoušeno že jakmile mi přestane jít internet tak pomůže buď restartovat modem nebo zakázat a hned zase povolit síťovou kartu nebo zadat opravit v připojení k místní síti a zase to na nějakou dobu jede.

Nejsem si jistý zda je problém u mě v PC nebo to je v kabelové síti karnevalu.

Nevíte čím by to mohlo být.

Odesláno

Mám úplně stejnej problém! :(

  • po měsíci...
Odesláno

Mam naprosto stejne zkusenosti. Tyto problemy zacaly od okamziku, kdy Karneval presel na pridelovani IP adres z DHCP. Protoze si platim verejnou pevnou IP adresu, tak me to s*re o to vic. Minimalne jedno za dva dny mi nejede pripojeni a pomuze jen DISABLE/ENABLE WAN portu v routeru, nebo jeho restart. Bohuzel toto nemuzu provest. kdyz nejsem doma a nutne se potrebuji na domaci pocitac pripojit.

Zkousel to uz nekdo resit s jejich kontaktnim centrem? Ja po nekolika tristnich zkusenost s nimi, nemam sil neco resit :?

Odesláno

Tyto zkušenosti nás má víc. Přesně od doby zavedení DHCP. Pokud můj router dostane přidělenu adresu na týden, další pokus o její obnovení opravdu udělá za týden. To, že je mezi tím výpadek (byť v řádu několika sekund), nebo se DHCP Karnevalu rozhodne z ničeho nic obnovit adresu samozřejmě nezjistí a net je od té doby nefunkční. Přestože platím za pevnou veřejnou IP. Dříve měl router uptime i 90 dní, dnes se nedostane přes 90 hodin. IMHO zavedení DHCP vedlo k jednoznačnému zhoršení kvality služby.

 

Edit: Lokalita Brno - Černá pole, Turbo 3M

Řešit s kontaktcentrem jsem to nezkoušel, všichni víme, že to obvykle k ničemu nevede. Na druhou stranu, přemýšlím, že to sečtu a pokusím se uplatnit reklamaci, protože můj router dodržuje standard - čeká na novou IP týden. Jejich výpadky a nedodržování standardu (obnovování IP kdy se jim zlíbí) potom vedou i k několikadenní nedostupnosti netu, přesně typicky v případech, kdy nejsem doma a potřebuji vzdáleně na počítač.

Odesláno

jj mam stejne zkusenosti ...tez si platim verejnou adresu a nekdy mam i vypadky nekolikrat za den... ale nekdy je to zase v klidu, takze problem nastal po optimalizaci jejich site...predtim naprosto bez problemu...

 

s Karnevalem jsem to zatim neresi, ale pokud tyto vypadky budou castejsi tak s tim delat neco budu...

 

a jeste dotaz minuly mesic jsem predposledni den pretahl 20G limit ale k zadnemu zpomaleni nedoslo, takze jsem nesmele pustil dalsi stahovani a za ten den a jeste dalsi den sem stahl 5GB navic a k snizeni rychlosti nedoslo ackoliv jsem mel vypadek ...tak jsem cekal ze internet se zpomali a nestalo se tak.. zrejme Karneval mel plne ruce prace s optimalizaci, tudiz pocitadla byla trosku divocejsi =)

 

jinak lokalita Brno-Černovice,Turbo 5M

Odesláno

Zkusil jsem zmenit MTU na WAN portu routeru na hodnotu 1492 (drive jen 1300). Po ctyrech dnech provozu se to zda byt ok, zatim zadny vypadek. :idea:

Odesláno

ja mam pevnou ip a zadne vypadky sem nezaznamenal

Odesláno

hmm... skace mi ping - mam odezvu treba 10 ms a najednou to skoci na <150. Volal jsem do kontakt centra a chlapec se mi akorat vysmal a rekl neco v tom smyslu "no jo no, kdyz bylo malo uzivatelu ping byl paradni, ale ted je uzivatelu hodne, tak je ping vysokej, my s tim nic nenadelame !!!! " TAKZE ASI KONCIM S KARNEVALEM A PORIDIM SI ADSL :( :(

Odesláno

ale co dělat, když se mi vždycky od 20 - 08 hodin každé 3 minuty resetuje modem, pak jede, pak musim opravit připojení, funguje mi internet 2 minuty, zasekne se to, a reset a tak dale... ha, teď to jede, můžu odeslat!!! rychle než to vypa

Odesláno

1. restarty modemu - to je celkem jasna porucha, reklamoval jsi to ?

2. spatny ping, nedavno byl v Brne velky uprade, takze pretizeny to tam 100% nebude ... chce to asi durazneji reklamovat :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.