Solun Posted February 12 Share Posted February 12 Včera mi vyskočila notifikace z Windows, že má wi-fi není bezpečná. Dneska to vyskočilo zase, tak jsem udělal screenshot po kliknutí na notifikaci. Může mi někdo říct, zda to je jen bug nebo má Vodafone nějaký starší standard? Může to být třeba jen tím, že dělají nějakou neohlášenou údržbu? Už dva dny mám internet cca 25 Mbit/s, ač mám mít 300 Mbit/s, restarty všech zařízení včetně modemu nepomohly, tak si myslím, že se tam v tom někde vrtají. Včera se mi na PC ani nepovedlo připojit, musel jsem si dělat hotspot z mobilu. Upozorňuju, že žádná údržba hlášená není (poslední ohlášená skončila před cca 5 dny). PS.: takto vypadala notifikace, než jsem na ní kliknul Quote - Super+ - Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted February 12 Share Posted February 12 Napřed bych zkusil připojení kabelem, aby bylo jasno ohledně té rychlosti. Co se týká zabezpečení, tak podobné hlášky se vyskytují v případě, kdy není použito min. WPA2, ale třeba už W11 berou za minimum až WPA3. 1 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted February 12 Share Posted February 12 Na druhou stranu na jednom domácím stroji s W11 mám připojení s WPA2 a nikdy jsem tuto hlášku neviděl. Jen mám vlastní Ubiquiti AP. Ani na jiných sítích s tímto strojem (třeba na dovolých a tam). 1 Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tube Posted February 12 Share Posted February 12 Mno třeba má starý WEP 1 Quote Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted February 15 Help center Share Posted February 15 @SolunPěkný den, ohledně rychlosti připojení - nejlépe připojte svůj notebook/PC pomocí síťového kabelu k modemu, ostatní zařízení odpojte a zkuste změřit rychlost. Pokud vám tímto způsobem rychlost poběží v pořádku, je příčina ve Wi-Fi síti, nejčastěji to je kvůli rušení sítěmi od sousedů. K tomu najdete všechny potřebné informace na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/wifi-kanal/. Ohledně hlášky o bezpečnosti Wi-Fi sítě - vysvětlení už tady padlo, můžete ale ověřit, jaký typ zabezpečení používáte právě u svého modemu. Modem Compal by měl jako nejvyšší nabízet WPA2-PSK. Postup je: Přihlaste se do administrace modemu. Připojte se k modemu přes Wi-Fi nebo síťovým kabelem a zadejte do prohlížeče adresu http://192.168.0.1. Pro přihlášení použijte heslo, které jste si nastavili, případně výchozí heslo, které najdete na štítku na modemu. Jděte do menu Pokročilá nastavení - Bezdrátová nastavení. V části Zabezpečení můžete upravit typ používaného zabezpečení. Změny nezapomeňte uložit tlačítkem Použít změny. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solun Posted February 27 Author Share Posted February 27 Děkuju všem za odpovědi. Rychlost internetu se mi nedařilo zvýšit, ale nakonec to vyřešil reset modemu do továrního nastavení. Quote - Super+ - Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.