Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, 

dnes tu byl technik a zapojil nám internet od Vodafonu 1000/60, ale jejich modem přes LAN nepustí víc 100 mbit, ačkoliv síťovka i kabel je toho schopen a u starého internetu jsem 100 mbit překročil.  Je zde nějaká možnost, co se týče nastavení modemu, nebo mám přemýšlet rovnou nad přechodem na vlastní router/modem?

Vyřešil Návštěvník rododendron

Přejít na řešení
Odesláno

Dobrý den,

 

modem Arris (Vodafone Station) má 1Gbps porty. Nevidím tedy důvod, aby modem pouštěl jen 100Mbps. Jedná se o přenos přes vnitřní síť? Nebo komunikaci z internetu (stahování)? Děje se tak na všech portech?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Speedtesty, stejně jako přímé stahování, ukazují pouze 100Mbps, stejně jako v nastavení routeru se ukazuje pouze 100Mbps u všech zařízení, ale přes Wi-Fi se dostanu na 700Mpbs. A ano, děje se tak na všech portech. 

Odesláno

nevalí ti síťovka v kompu jenom v režimu 100 Mb/s z nějakýho nevysvětlitelnýho důvodu? 🤔 když tak koukni do správce zařízení a radši tam napevno nastav 1 Gb/s full dupleximage.png

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Toto jsem již zkoušel, bohužel bez změny.

Odesláno
Vyměnit kabel, vyzkoušet na jiném připojeném zařízení.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Řešení

Vyzkoušeny jiné kabely, všechny  CAT6, na všech zařízeních je tam lock na 100Mbps,

 

Podělím se o řešení, stačilo v Ethernet nastavení vypnout power saving mode. 

Upraveno uživatelem rododendron

Odesláno

Hlavně si zjistit na jakou rychlost je spojena sítovka s modemem. A nejspíše za to může buď vadný kabel, nebo nějaký 100M prvek v síti, třeba switch

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.