Odesláno 16. září 2023 1 rok To je normální, že jsem měl tarif Smart 100 za 140 Kč měsíčně a najednou mám Start 130 za 228 Kč a nikdo se mě jako majitele čísla ani neobtěžoval alespoň informovat!? Co to sakra je za jednání!? Číslo používají rodiče v duchodovém věku, kteří provolají tak 40-50 minut a internet v mobilu nepoužívají. Těm je přidání dalších 30 minut volání (130 minut) a 1GB dat k prdu. Upraveno 16. září 2023 1 rok uživatelem Zlaťák Start+, Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Brno
Odesláno 16. září 2023 1 rok A tvoje rodiče někdo z Vodafone kontaktoval ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 16. září 2023 1 rok Autor Ve vyúčtování ani zmínka (dopředu). Jestli přišla nějaká sms nevím. Start+, Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Brno
Odesláno 16. září 2023 1 rok myslím si že tarify smart 100 už dlouho nejsou, a dle byvalého kolegy který dělá ještě ve Vodafone, prý tarif již dlouho není a byl měněn na základě infa ve vyúčtování Premium+, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 17. září 2023 1 rok O změně nepochybně došla SMS i s upozorněním, že je možné v případě nesouhlasu odstoupit od smlouvy bez sankcí. A jestli na tu SMS nikdo nereagoval, tak to je holt jeho problém. Pochopitelně se bavím o tarifu pro koncové spotřebitele, tj. nepodnikající fyzické osoby (u podnikatelů to může být jinak). - - - - -
Odesláno 17. září 2023 1 rok Autor No to je sice hezké, ale čekal bych, že ta sms přijde mně jako majiteli účtu. Když mám pod sebou 4 čísla, tak to mám hlídat i dětem, jestli jim nepřišla nějaká SMS, které třeba ani nerozumí? Nehledě na to, že zdražení o víc než 60% mi nepřipadá úplně jako drobnost. Ale vlastně můžu být rád, že mi tam nenastavili třeba neomezený internet za pětikilo (který by nikdo nevyužíval). Start+, Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Brno
Odesláno 17. září 2023 1 rok Formu informování asi bude mít VF uvedenou někde v obchodních podmínkách nebo ve smlouvě, to chce se kouknout. A pokud udělal VF chybu a neinformoval jak má, pak to lze úspěšně reklamovat. - - - - -
Odesláno 18. září 2023 1 rok Centrum péče Dobrý den, @Zlaťák, vždy, když probíhá nějaká taková změna, tak naše zákazníky informujeme. A pokaždé takovou informaci vkládáme minimálně do Vyúčtování. Jestli vám aktuální tarifu nevyhovuje, stačí nám napsat přes https://tam.je/forum/ nebo zavolat na 800 77 00 77. Tady v diskusi to nijak nevyřešíme 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.