Přejít na obsah

Reklamace vyúčtování


Mic

Doporučené příspěvky

Komunikace s Vodafone,

 

Dobrý den,

 

Reklamuji vyúčtování Vašich služeb a účtování upomínek číslo plátce 40759362 a jednání na pobočce a infolince Vodafone

 

V příloze naleznete potvrzení plateb za pevný internet v období 10/2022 - 7/2023 ze kterého je zřejmé že všechny platby jsem uskutečnil.

Přesto mi byli jsou účtovány poplatky a upomínky, které považuji za neoprávněné.

 

Služby jsem řádně ukončil (viz screen v příloze) na základě nespokojenosti s komunikací na infolince na pobočce, kdy mi bylo odmítnuto získat informace k vyúčtování a nebyly mi poskytnuty pravdivé informace a byl jsem uveden v omyl.

 

Na infolince mi operátor položil telefon bez zjevného důvodu což se opakovalo i dnes 1.9 kdy na moje dotazy k vyúčtování.

 

Podával jsem reklamaci k vyúčtování (viz screen v přiloze) která nebyla vyřešena a nebyl jsem informován o výsledku.

 

Rád bych podotknul že při telefonátu na infolinku při blokaci pevného internetu jsem nebyl informován o poplatcích spojených se znovu zapojením. Byl jsem uveden v omyl a neposkytnutí těchto informací mělo za následek účtování upomínek o kterých jsem nebyl informován a jsem obětí podvodného jednání.

 

Fakturu kterou považuji za neoprávněnou po výhrůžkách vymáhaní jsem dnes uhradil. Celková škoda která mi vznikla je 2126 KČ

 

Rád bych také zmínil že jsem služby objednával u společnosti UPC nikoliv u Vodafone.

 

V rámci oficiálního postupu přeposílám tuto komunikaci ta na ČOI, kterou budu případně žádat o součinnost.

--

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Ostrava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Reklamace vyúčtování
  • Centrum péče

@MicDobrý den, na diskuzním fóru reklamaci vyřídit nedokážeme, vždy však platí, že pokud podáte oficiální reklamaci, vyjádření vám posíláme dopisem nebo elektronicky (pokud jste využil Reklamační formulář na webu). Kolegové na všechny reklamace odpovídají - je to dokonce naše povinnost.

Pokud u nás už nemáte žádné aktivní služby, on-line Reklamační formulář vám nepůjde, můžete však reklamaci uplatnit písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, případně máte možnost sepsanou reklamaci předat v některé z našich prodejen. Nezapomeňte do reklamace také napsat svou správnou adresu, aby vám naše odpověď v pořádku přišla.

Ještě bych rád doplnil, že pokud byste od nás obdržel vyjádření k reklamaci a s tím nesouhlasil, máte možnost uplatnit případné námitky vůči řešení reklamace u ČTÚ, nikoliv u ČOI. Vždy je ale potřeba se obrátit nejdříve na nás jako poskytovatele. 

Všechny informace k reklamacím najdete zde: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...