Odesláno 26. srpna 2023 1 rok Mám u vás internetový tarif (telefon koupený v ČR, jsem zákazník Vodafone CZ). Na svém telefonu iphone 14 PRO ios 16.6 mám však problémy s připojením k internetu. Zkoušel jsem všechno od resetování telefonu, výměny sim karty nebo pak esim - nic nepomáhá. Řešení jsem našel na stránkách Vodafone UK https://deviceguides.vodafone.co.uk/apple/iphone-14-pro-ios-16-0/troubleshooting/connectivity/i-can-t-use-my-phone-s-internet-connection/74/ Ve Velké Británii je APN pro Iphone 14 PRO vcetne hesla + uživatelské jméno. V ČR je pouze APN: iphone.vodafone.cz Mohu požádat o zadání uživatelského jména a hesla pro iphone.vodafone.cz ? nebo Jak jinak mohu tento problém vyřešit? Předpokládám, že nedostanu odpověď typu: restartujte telefon nebo zkontrolujte, zda je zapnutý internet.....Čekáme na odbornou odpověď a radu. Děkuji Sebastian Upraveno 26. srpna 2023 1 rok uživatelem SebastianG
Odesláno 26. srpna 2023 1 rok Centrum péče @SebastianGPěkné odpoledne, připojení vám dříve v pořádku fungovalo, máte potíže v určitých lokalitách nebo vám nefunguje vůbec, co se vám zobrazuje na displeji? Napište nám prosím více podrobností přes https://tam.je/forum, aťo to můžeme řešit přímo k vašemu telefonnímu číslu. Případně se ještě podívejte na možnosti nastavení: https://www.vodafone.cz/pece/telefony/zaciname-s-chytrym-telefonem/nastaveni-pripojeni-v-iphone/. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 29. srpna 2023 1 rok Centrum péče Ještě přidávám screenshoty, jak správné nastavení vypadá (heslo u MMS je mms): Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.