Mám u vás internetový tarif (telefon koupený v ČR, jsem zákazník Vodafone CZ).
Na svém telefonu iphone 14 PRO ios 16.6 mám však problémy s připojením k internetu.
Zkoušel jsem všechno od resetování telefonu, výměny sim karty nebo pak esim - nic nepomáhá.
Řešení jsem našel na stránkách Vodafone UK
https://deviceguides.vodafone.co.uk/apple/iphone-14-pro-ios-16-0/troubleshooting/connectivity/i-can-t-use-my-phone-s-internet-connection/74/
Ve Velké Británii je APN pro Iphone 14 PRO vcetne hesla + uživatelské jméno.
V ČR je pouze APN:
iphone.vodafone.cz
Mohu požádat o zadání uživatelského jména a hesla pro iphone.vodafone.cz ?
nebo
Jak jinak mohu tento problém vyřešit?
Předpokládám, že nedostanu odpověď typu: restartujte telefon nebo zkontrolujte, zda je zapnutý internet.....Čekáme na odbornou odpověď a radu.
Děkuji
Sebastian