Jump to content

Recommended Posts

To myslíš asi v EPG, že.. No tak logo HD mám jen u Nova Gold a tím pádem je to logo stanice menší než ostatní Novy. A ty ostatní jsou bez toho HD a vypadá to lépe.

Takže sjednotit logo ano, ale jen mezi stejnou stanicí.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
V 31. 1. 2025 v 12:16, ludekUPC napsal:

Na aplikacích (mobil Android, PC Google prohlížeč) už pár dní fungují (nezkoušel jsem ale všechny přidané programy). Na TV s CA modulem mi nechodí určitě ty nové Filmboxy resp asi vše v novém balíčku Family.

Dnes stále na CA modulech nejdou nově přidané programy mimo obou BBC.

  • Basic
  • -
  • Family
  • Compal CH7465
  • Praha
před 4 hodinami, technik napsal:

A vy vidíte na VF STB nebo v app pro Samsung Novu, Primu (i s tematickými kanály) 2x?

Ale pokud to zlepší obraz, tak to stojí za zvážení.

BBC Earth a BBC First nešlo by nějak ty titulky dát napevno .Zapínat titulky na televizi LG OLED B3 65" je oprus musíte do menu televize .Jinak to nejde na dalkovém ovladání to nejde zapínat.

  • Agree 1
  • Disagree 1
  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Na TV s CA modulem stále nejdou přidané programy Filmbox, nepomohlo ani obnovení programové nabídky ani přeladění  (tím jsem si jen rozházel moje seřazení stanic). Požádal jsem telefonicky o pomoc Vodafone, tak uvidím, kdy se ozvou a budu informovat jak to dopadlo.

  • Agree 1
  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
před 3 hodinami, Pavel m napsal:

BBC Earth a BBC First nešlo by nějak ty titulky dát napevno .Zapínat titulky na televizi LG OLED B3 65" je oprus musíte do menu televize .Jinak to nejde na dalkovém ovladání to nejde zapínat.

Proč by zase musely být titulky "natvrdo" v obrazu? Protože to tvoje DO neumí, tak to nacpem všem 👎

  • Agree 2
  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
V 3. 2. 2025 v 16:57, ludekUPC napsal:

Na TV s CA modulem stále nejdou přidané programy Filmbox, nepomohlo ani obnovení programové nabídky ani přeladění  (tím jsem si jen rozházel moje seřazení stanic). Požádal jsem telefonicky o pomoc Vodafone, tak uvidím, kdy se ozvou a budu informovat jak to dopadlo.

Přišla mě odpověď na písemný dootaz :

 

Dobrý den,

děkuji za zprávu, mrzí mě, že Vám programy nefungují 😞

Potíže s fungováním některých programů v CA modulech již evidujeme a naši technici pracují na vyřešení situace. Vaše telefonní číslo xxx xxx xxx jsem zaevidovala a jakmile bude chyba opravená, přijde Vám informační SMSka. 

Za nepříjemnosti se velice omlouvám a věřím, že již brzy budete mít programy dostupné. Kdybyste měl nějakou doplňující otázku, tak mi napište, ráda odpovím. 

Spoustu informací a odpovědi na nejčastější dotazy najdete přehledně v našem Centru péče.

Přeji Vám hezké zimní dny 🙂

Jana Kulhánková, Centrum On-line péče

  • Basic
  • -
  • Family
  • Compal CH7465
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...