Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobry den,

aktualne resim problem s pripojenim pres VPN do prace. K pripojeni se pouziva ipsec protokol a palo alto vpn. Po pripojeni nejdou navist nekdetere webove stranky a vse je neskutecne pomale. OpenVPN naproti tomu funguje bezchybne. Muze byt nejaky problem s nastavenim routeru?

Vyřešil zajdee

Přejít na řešení
Odesláno

Jedině v práci na straně serveru. U tebe, kde běží klient někde v PC nebo NB, bude problém jenom stěží.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ahoj, diky za odpoved. Myslim si to same, ale chtel jsem mit jistotu, jestli nemuze byt problem v nastaveni routeru. Dekuji.

Odesláno

Jestli ten VPN klient běží v nějakém vlastním routeru, tak teoreticky ano. Ale předpokládám, že běží až v koncovém zařízení a router je Compal, takže tady bych problém neviděl.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ne ne, jedna se o vpn na serveru v praci. Router compal od vodafonu je prakticky v default nastaveni. 

Odesláno

Jasně, VPN server běží v práci - a u tebe musí běžet VPN klient, který se k tomu serveru připojuje. Pokud je Compal v defaultu, tak je z něho router (a tedy nějaký další router již nemáš) a VPN klient ti běží v PC nebo NB (předpokládám pod W10/11). Pak bych chybu u tebe vyloučil a obrátil se na správce VPN serveru v práci. Každopádně pokud je možnost používat OpenVPN, kde nejsou problémy, tak není co řešit a fungoval bych takto.

-------
Jinak ještě dodatek - předpokládám, že ta VPN nikdy neběžela jak má a problémy nejsou až třeba v poslední době? Kdyby ano, pak to můžou u Win dělat dvě aktualizace, a sice KB5025305 a KB5026372, což lze vyřešit jejich odinstalováním.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Aha, dekuji za radu. Zkusim to nejak vyresit s vodafonem, pripadne prejdu na jineho isp.

Odesláno
Je dobré nemíchat do sebe problémy s IPv6 a problémy s VPN. IPv6 je k ničemu, to je mnohem lepší si od VF nechat veřejnou IPv4. A v takovém případě šlape VPN úplně v pohodě i na Compalu. Každopádně pokud je možnost OpenVPN, tak toho bez debat využít.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.ShitlerTo, že je IPv6 k ničemu tobě, neznamená, že je k ničemu i ostatním.

  • 4G LTE
  • -
  • -
  • Huawei B2368-66
  • JMK

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.