Guest radli Posted May 24, 2023 Share Posted May 24, 2023 Dobrý den, minulý týden jsem řešila s naším IT změnu účtu, ze kterého budou odcházet platby za služby Vodafone. Prý vše změnil, povolil inkaso z nového účtu, tak jsem nastavila vše, jak bylo v jiné bance a dnes mi přišla zpráva, že platba neodešla. Limity jsou nastaveny dostatečné. Moc díky za pomoc Radka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daviddvbc Posted May 24, 2023 Share Posted May 24, 2023 To musíte řešit s Vodafonem, toto je veřejné diskusní forum. Zde vám s tímto nikdo nemůže pomoci. 800777777 Quote Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted May 24, 2023 Share Posted May 24, 2023 Co třeba toto z této stránky? Platba proběhne až od dalšího vystaveného Vyúčtování. Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted May 25, 2023 Help center Share Posted May 25, 2023 @radliPěkné ráno, záleží na tom, kdy jste změnili bankovní účet u nás a jaké máte zúčtovací období. Platbu bychom stáhli z nového účtu až pro další Vyúčtování. Napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zkontrolujeme to. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.