Jump to content

Neprovedené INKASO u firemního účtu


Guest radli

Recommended Posts

Guest radli

Dobrý den,

minulý týden jsem řešila s naším IT změnu účtu, ze kterého budou odcházet platby za služby Vodafone. Prý vše změnil, povolil inkaso z nového účtu, tak jsem nastavila vše, jak bylo v jiné bance a dnes mi přišla zpráva, že platba neodešla. Limity jsou nastaveny dostatečné.

Moc díky za pomoc Radka

Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@radliPěkné ráno, záleží na tom, kdy jste změnili bankovní účet u nás a jaké máte zúčtovací období. Platbu bychom stáhli z nového účtu až pro další Vyúčtování. Napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zkontrolujeme to.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...