Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravim mam takovy dotaz zhruba pred mesicem jsem mel uroven signalu kolem 92 a nyni to mam na 54 procentech tv je napojena pres Ca modul.

  • -
  • -
  • -
  • Ca modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

A to máš tu úroveň sníženou na všech kanálech resp. multiplexech, nebo jen na některých ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Ano na vsech a kvalita se drzi ale na 100procentech.

  • -
  • -
  • -
  • Ca modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

Zapojoval jsi něco nového ?

 

Pokud ne, tak:

Zkontroluj koaxiální kabel, jestli není někde štíplý, zlomený, nebo ostře ohlý.

Zkontroluj, že dobře sedí v Televizoru, a v kabelové zásuvce.

 

Pomohlo by, kdyby jsi napsal přesně, jak to máš doma zapojené.

Jaké máš kabely, jaké konektory. Máš úhlové redukce ?

Používáš nějaký rozbočovač?

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Kabel je dodany primo technikem s lisovanyma koncovkama je veden ucastnicka zastrcka f konektor a tv naprimo.

Upraveno uživatelem Jindra 67

  • -
  • -
  • -
  • Ca modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

Úroveň signálu 92, 54 a další hodnoty prakticky o ničem nevypovídají, to jsou tzv. "teploměry" a čistě orientační.. Pokud signál nevypadává, pak je zbytečné se tím zabývat. A jestli vypadává, tak se obrátit na VF.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Mám na to stejný názor, pokud obraz a zvuk nezlobí, pak asi nemá smysl se tím nějak zabývat, protože je možné že se to časem zase změní, ale naopak pokud by docházelo k nějakým výpadkům tak určitě kontaktovat Vodafone

a určitě zkontroluj ten kabel a konektory mezi zásuvkou a televizorem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Takovýto pokles úrovně signálu může znamenat např. zkrat v konektoru

Takže dle mého názoru si to pozornost rozhodně vyžaduje

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.