Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj,

Před přechodem na Vodafone jsem používal router s one mesh od TP link s zařízením Archer C6 a extender RE200. Po instalaci modemu Compal jsem chtěl původní mesh zachovat, proto jsem Archer C6 zapojil s Compalem přes LAN kabel (wifi na modemu vypnutá), nicméně rychlost internetu je nyní pouze 100 Mb/s.

Pokud dobře koukám do návodu všech zařízení, pak Compal má mít LAN gigabit, Archer C6 stejně tak (vč. wifi 876 Mb/s) a extender RE200 wifi 433 Mb/s.

Netušíte, které zařízení může tedy brzdit internet do 100 Mb/s? Pokud Archer odpojím a jedu na wifi Compalu, pak dosahuji deklarovaných 250 Mb/s.

Odesláno

Máš modem Compal přepnutý do režimu modem (bridge) ?  Pokud by běžel v režimu router tak to může být možná příčina.

(je nutné mít od Vodafone přidělenou IPv4 adresu, jinak možnost přepnutí do bridge není možný).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
I Compal v režimu router má Gbps porty, takže tím to zcela jistě nebude. Spíš vadný kabel mezi Compalem a TP-Linkem, anebo špatné nastavení WAN u TP-Linku.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Asi máš pravdu, ale vidím že sem píše z IPv6 adresy a mít za sebou dva routery je také potencionální riziko problémů.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Píše, že má propojeno lan lan, tedy tplink už neroutuje. Stejně i tak bych asi tplink nastavil na režim AP pokud to půjde skloubit s funkcí mesh. 

Jste si jist, že cestou nemáte žádný 100M prvek? Co hlásí management tplinku za připojení v daném portu? Fast Ethernet nebo gigabit? 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

RE200 ma jen 100Mbps porty, takže přes něj to více nepojede.

Jinak jak tu psali už ostatní zkontrolovat/vyměnit kabel mezi Compalem a Archerem C6.

 

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • TC7200
  • Ostrava
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Omlouvám se v první řadě za neaktivitu - nechodily mi notifikace o odpovědích. Zdá se, že internet tak výrazně brzdil opravdu extender RE200. A to bohužel i v případě, že byl použit přes LAN kabel jako AP. Nakonec jsem po dlouhém testování šel do varianty Compal jako modem/router, powerline na druhou stranu bytu a tam Archer C6 jako AP se stejným SSID. Na rychlosti ztráta není vůbec, ping taky ne (cca 12-14 ms mám s Vodafone už přímo na Compalu).

Odesláno

Extender je zlo, vsude kde byl to vzdy stalo za houby. U nasich jsem to vyresil pomoci powerline, ne ze by to byla nejaka hitparada ale oproto extendru je to vesmirna rychlost.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
Výhoda extenderu MESH u TP-Linku je tak akorát jednotná WiFi síť, ale tím to bohužel i končí. Při více AP radši volit řešení v podobě Ubiquiti UniFi.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.