Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Prijde mi jako vrchol spustit sluzbu ktera neni dotazena.... V aplikaci pro android stale nefunguje zrcadleni na tv. Zvuk se presune do televize ovsem obraz zustane v mobilu. Vec druha, neustale zamrzani tv pres vtv box. A to se jeste ani nezminuji o tom ze se vam to proklate zarizeni prehriva jak svina(omlouvam se). Po dvou hodinovem sledovani se zacne kousat(zamrzat) a je to nekoukatelne. 

 

Solved by pan Novak

Go to solution

Nevšiml jsem si že by sem můj box někdy přehříval, při provozu je teplý ale rozhodně ne horký, jsi si jistý že dochází k přehřívání, není spíš u tebe nějaký problém s kvalitou internetového připojení když jedeš přes LTE ?

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Máš kolem boxu zajištěnou ventilaci ? 

Nebo ho máš strčený někde v koutě, kde nemá teplo kam jít ?

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
  • Solution

Kde ve stupnich C konci teply a zacina horky? -aneb nemuze to bejt tim, ze pro co jednoho horke je jen tim ze je to teply...?

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
  • Care Centre

@Tomasplzencz Pěkný den, Tomáši,

mobilní aplikace Vodafone TV Chromecast opravdu nepodporuje, nejde o chybu, ale tu funkci tam zatím nepodporujeme. Chápu, že to pro vás může být důležité a snad vás aspoň potěší, že s touto funkcí počítáme.

Co se týká "zahřívání", to je opravdu trochu otázkou, co kdo vnímá jako příliš horké, určité zahřívání je při provozu běžné. Potíže se sledováním televize budou ve vašem případě velmi pravděpodobně způsobené internetovým připojením, protože LTE připojení je více náchylné na aktuální vytížení sítě, počasí atp., takže rychlost se v čase může měnit. Více k tomu píšeme na této stránce: https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/potize-s-kvalitou-signalu-vodafonetv/

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.