Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

řeším problém s routerem Huawei B2368-66. Na novějších zařízeních je extrémně pomalá Wifi 2,4 GHz.

Wifi 5 Ghz běží korektně, ale po několika hodinách provozu se samovolně vypne. V administraci je ale viditelně zapnutá jak síť 2,4 GHz, tak 5 GHz. Pomůže restart, ale pouze na cca 2 hodiny, pak je opět síť 5 GHz neviditelná.

Firmware je V100R001C00SPC139, 31.03.2020, aktuální podle stránek podpory Vodafone.

Provedeno tovární nastavení podle manuálu, vše je v defaultním stavu, změněny pouze přístupové údaje pro správu, název sítě a heslo, zabezpečení WPA2-PSK.

Síť na frekvenci 2,4 GHz funguje na starých zařízeních na maximu deklarované rychlosti  (cca 30 Mbit), na nových je rychlost download max 3 Mbit. Připojení kabelem také na maximu.

Síť 5 GHz funguje na všech zařízeních v rozmezí 15-30 Mbit v těsné blízkosti routeru, ale vypíná se.

Již jsem volal na datovou podporu Vodafone, bylo mi ale sděleno, že pokud se závada nepotvrdí, zaplatím výjezd a práci technika. Po běžném restartu zařízení je ale vše ok (kromě pomalé Wifi 2,4), nerad bych platil za závadu, která se znovu projeví za několik hodin.

Máte prosím řešení, co s tím?

Děkuji.

Martin

Odesláno

Zkus se podívat v menu modemu, na jakém kanálu je 5 GHz síť po restartu a jestli nedojde po těch cca dvou hodinách k nějakému přeladění do jiného kanálu. V podstatě to stejné i pro pásmo 2,4 GHz.

Potom bych se díval po zarušenosti v těch kanálech, případně zkusil nastavit kanály aby jejich nastavení nebylo v režimu auto. A vyhnul se pásmům, která se přelaďují kvůli DFS.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Jednoduše řečeno: zkusit nastavit 5GHz kanál na 36, 40, 44 nebo 48.

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

Děkuji za oba příspěvky.

Wifi 5GHz zatím běží, zakázal jsem automatický výběr kanálu a nastavil kanál manuálně podle doporučení výše.

Je zvláštní, že síť 2,4 GHz běží na starých zařízeních v pohodě, na relativně nových (do 2 let) NTB a telefonu max 3 Mbity.

Pokud nebude padat síť 5GHz, tak mi to může být asi jedno, jen má o něco horší pokrytí.

Ještě jednou díky.

Martin

Odesláno

36, 40, 44, 48 je ve výsledku jedno, při šířce pásma co compal default používá se to roztáhne přes všechny tyto kanály. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • Po roku...
Odesláno

Dobrý den,

nebude to náhoda, mám naprosto stejné problémy a už uvažuju i o změně LTE modemu nebo operátora. Wifi 2,4 je pomalá do 3 Mbps, Wifi 5 GHz vypadává tak, že se úplně ztratí a po chvíli zase obnoví, přitom v okolí není žádná jiná 5GHz síť, se kterou by se mohla hádat. Zkoušel jsem i změny kanálu a žádný efekt to nemělo.

  • Bez kabelu Naplno 4G
  • -
  • -
  • -
  • Lípa

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.