Daviddvbc Posted January 2 Share Posted January 2 Ahoj, spravuji VOIP kamarádovi který je OSVČ. Má Compal na tarifu tušímže 200/40, a chtěl jsem vyřešit problém s IP Telefonem tím, že forwardnu port 6688pro Odorik. V menu modemu ale možnost přesměrování portu není. Hledám špatně ? Jpeg se zase rozbil Quote Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, VTV box Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 2 Share Posted January 2 Port forwarding mu tam chybí z toho důvodu, že má přidělenou IPv6 adresu, to už poznáš hned i podle toho červeného menu, že tam chybí záložka Režim modemu, která je určená pro přepnutí modemu do režimu bridge, musel by si požádat Vodafone o změnu na IPv4. Nicméně nemyslím si že Port forwarding je v tomhle případě potřeba, spíš se doporučuje, zapnout na telefonu funkci Keep alive, třeba na každých 60 sekund, já ještě do loňska používal VoIP bránu a měl to takhle nastavené na doporučení telefonního operátora,telefon nebo brána potom každých 60 sekund dává o sobě vědět že žije a nemělo by pak dojít k tomu, že se nepůjde na telefonu zvenčí dovolat, pokud to byl důvod proč potřebuje Port forwarding. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted January 2 Share Posted January 2 @Daviddvbc Nerozbil, to já 🙈 chtěl jsem tam nahrát upravený, aby tam nebyl kilometr bílého místa a zmizel. Quote Kabel 300 Mb/s Premium 5G Komplet Compal, VTV Premium Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.