Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Dlouhé roky dostávám od VF automaticky vyúčtování emailem, takže k čemu opětovná nutnost ověření emailové adresy? Zbytečnost. A také by si měl VF něco udělat s tím, aby nekončil mezi vývrtkami a bradavicemi ve spamu :D , protože jenom shodou náhodou jsem ten spam otevřel (donedávna jsem měl dokonce nastavený jeho automatický výmaz, takže nebyl ani doručen a nebyla možnost ho číst).

nihEARi.jpeg
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler Vodafone nemá email : zpravy@e-mail.vodafone.cz, o je hack a není to od Vodafone

nejlépe si to ověříš v můj Vodafone

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor
To jsem právě udělal a v samoobsluze jsem opravdu musel znovu nastavit, že chci vyúčtování zasílat do emailu, následně přišel už do doručených emailových zpráv odkaz na potvrzení emailové adresy a pak se to nastavilo. Jenom podotýkám, že do samoobsluhy jsem nepřistupoval z odkazu, který byl uvedený v emailu, ale ze záložek v Chrome.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Presne tak. Staci se podivat, ze pouzivaji xxx@vodafone.cz

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno
  • Autor
Každopádně ty odkazy z toho spamového emailu směřují přímo na stránky vodafone.cz, což moc nevypadá na nějaký podvrh...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Já si doteď myslel, že pokud něco má adresu cokoliv.vodafone.cz tak vždy to patří doméně vodafone.cz, i kdyby to bylo vyhraljsimilion.vodafone.cz, takže i

email.vodafone.cz patří Vodafone, něco jiného by bylo vodafone.email.cz, doména třetího řádu je vázaná k doméně druhého řádu, ale možná se pletu. 

 

Pošta je na tom hůře, ta používá nejméně 3 domény druhého řádu, v tom se nejde skoro vyznat co je pravé a co ne, cpost, posta-online a ještě cosi 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
  • Centrum péče

Pěkný den, na spam to nevypadá, nicméně k věci - některým zákazníkům jsme dočasně posílali vyúčtování pravidelně do e-mailu, i když si službu neaktivovali standardním způsobem. Šlo o zákazníky, kteří mají exUPC služby a dokázali jsme jejich e-mail alespoň do nějaké míry ověřit. Protože ale vyúčtování posíláme standardně jen na potvrzené e-mailové adresy, nemohlo to tak být navždy. Proto jsme po čase tyto zákazníky oslovili s tím, že pokud chtějí dál dostávat vyúčtování rovnou do e-mailu, je potřeba provést standardní aktivaci této služby a potvrdit platnost e-mailu přes aktivační odkaz. 

Podrobný návod k této službě máme zde: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/vyuctovani-na-email/ 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.