Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@Ivo Mašek Měli by hned po zadání objednávky domluvit normálně termín. 

@bnone To, že by měl volat technik je dle mě nesmysl. Jestli máte narozdíl od neo2fe DOCSIS internet, není důvod, proč by měl volat technik. U neo2fe to bude přechod z jedné technologie na jinou, která nemusí na adrese / do bytu zavedena.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 19 hodinami, bnone napsal:

že prý jo, technik mi zavolá (nutnost výměny modemu), 

@Marek-26 Jak jsem psal, nutná výměna modemu TC7200. Ten to nedá.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
Odesláno

No dobře, ale kvůli tomu nevolá technik. To má vyřídit operátor/prodejce. Ten zvolí v objednávce termín, ve kterém poté technik přijede. Buď někdo na lince/v prodejně používá špatnou terminologii nebo nevím. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ano, vzpomínám si, prý měl někdo zavolat a domluvit termín, kdy přijede technik. Jestli měl volat ten technik nebo operátor, to netuším a je mi celkem jedno a nezajímá mne to, jsem jen zákazník. Nejde o slovíčka, jde o princip. Měli volat a nevolali - to je to, co jsem chtěl sdělit, ne jestli to byl Pepa nebo Honza.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.