Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj, mám problém s modemem/routerem.

Asi od září mám zavedený nový internet s uplně novým modemem.  Problém je, že se mi staně několikrát za den, že mi vypadne internet (5-10 minut kdy nefunguje což je dost problém), v celým bytě.  Původně jsem si myslle že je to kvůli modernizaci sítě, ale děje se to stále. Zkusil jsem modem restartovat, zkusil jsem ho i resetovat. Problém přetrvává a já mám podezření, že je to přístrojem, který se sám restartuje, nikoli samotným připojením (centrum prahy, cetin ukazuje 100mb/s).

Je to modemem nebo internetem?  Jak to zjistím? Jaký mám další možnosti? Návody na vodafonu nepomohli, ty výpadky jsou nepřijatelné. S O2 se mi nic takového nědělo a pokud to nedokážu vyřešit, tak se k O2 radši vrátím, nenic nic horší než když vám při streamingu, napínavým seriálu, nebo zápase ve hře, vypadnme internet a hra jedojebaná...

Přemýšlel jsem co by mohlo být špatně a napadlo mě, ještě, jestli prolém nedělá více připojených zařízení, mám jich v domácnosti asi 12-16. ALE předchozí starší modem s tím problém neměl, tka nevidím důvod proč tento jo...   Tak mě napadá jestli by se třeba nedělo využít i druhého modemu co mám, a vytvořil na něm druhou wifi, kam bych přepojil většinu zařízení typu chytré žárovky, google nest,...

Díky
 

Odesláno

Pokud internet vypadává i na počítači připojeném kabelem od modemu a můžeš tak vyloučit problém pouze s wi-fi,  tak může být nějaký problém se signálem na modemu, nejlepší bude když kontaktuješ technickou podporu a oni už se ti na to na dálku mrknou, tel. 800 7777 31.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Je to tak, vypadne mi i kabelový připojení, kontrolky na modemu blikají jak spalšený.

Má smysl tam volat kdykoliv, nebo až ve chvíli toho výpadku?

A díky za odpověď 🙂

Odesláno

Můžeš kdykoliv, informace o signálu se jim tam ukládají v čase a kdyby nic nenaměřili, tak si počkej až bude výpadek.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Signál mimo normu, zkontrolovat kabel mezi modemem a zásuvkou, zkusit dotlačit push on konektor nebo přitáhnout šroubovací. Jestli nepomůže, nečekat, zavolat si o servis.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Tak jo, tak jsem si udělal několik koleček... 

Přijel servisák a přidal mi nějaký člínek do spojení kabel-modem. 
- Nepomohlo

Přijel servisák a vyměnil modem
-Nepomohlo

Zkusil jsem na další rady (mam hodně kabelů přes switche zapojené k modemu.) Takže jsem odpojil všechny LAN kabely krom dvou, které vedou ke switchi a celkově 5ti strojům.
- Včera jsem nezaznamenal probolém. Dnes to zaseněkolikrát spadlo. (Včera mi dokonce na chvíli vypadla i celá wifi, nechtěla naběhnout a musel jsem restarotvat modem. )


Zkoušel jsem zapojit modem od O2 kterej dřív fungoval a přes něj jako switch zapojit zbytek, ale nemělo to efekt.  (asi bych si musel víc hrát s nějakým nastavením že).


Vypadá to, že mi nezbyde nic jinýho než se vrátit k starému připojení od O2.   

Případně zažádat vodafone o jiný typ modemu (?).
 

Odesláno

Ještě můžeš kabelový modem přepnout do režimu modem (bridge) a dát za něj na zkoušku nějaký vlastní router, který bude routovat namísto modemu,

pokud závada bude pokračovat, bude nejspíš problém s nějakým rušením signálu modemu, nebo nějakým vadným prvkem po cestě do tvého bytu, což si stejně myslím že je nejpravděpodobnější příčina.

 Dále můžeš sledovat hodnoty signálu přímo v modemu, po přihlášení do jeho webového rozhraní a tam sledovat hodnoty signálu:

Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream 

A informaci kdy byl modem naposled restartován:

Poslední restart modemu

Administrace/Informace/Doba běhu systému

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Výpadek na modemu musí VF v systému vidět a pak není důvod, aby tam neposlal skutečného technika, co proměří signál. VF také pochopitelně vidí i modemy dalších zákazníků v okolí, takže i dle toho se dá odvodit, jestli je problém v celé lokalitě, anebo jenom u jednoho jediného klienta.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Díky všem za odpověď.

Momentálně mám 1G  internet s jiným modemem. A zatím mi to ani jednou nespaldo. Technik co přišel, změnil modem a vyměnil spojku kabelu (jedno místo bylo spojené protože byl přeseknutý)

Od včera mi to ani jednou nespadlo.  Takže buď to bylo článkem na drátě, což teda mohli opravit i minule, když jsem jim o tom dvakrát říkal. 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.