Vojta Kelghor Růžička Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 Ahoj, mám problém s modemem/routerem. Asi od září mám zavedený nový internet s uplně novým modemem. Problém je, že se mi staně několikrát za den, že mi vypadne internet (5-10 minut kdy nefunguje což je dost problém), v celým bytě. Původně jsem si myslle že je to kvůli modernizaci sítě, ale děje se to stále. Zkusil jsem modem restartovat, zkusil jsem ho i resetovat. Problém přetrvává a já mám podezření, že je to přístrojem, který se sám restartuje, nikoli samotným připojením (centrum prahy, cetin ukazuje 100mb/s). Je to modemem nebo internetem? Jak to zjistím? Jaký mám další možnosti? Návody na vodafonu nepomohli, ty výpadky jsou nepřijatelné. S O2 se mi nic takového nědělo a pokud to nedokážu vyřešit, tak se k O2 radši vrátím, nenic nic horší než když vám při streamingu, napínavým seriálu, nebo zápase ve hře, vypadnme internet a hra jedojebaná... Přemýšlel jsem co by mohlo být špatně a napadlo mě, ještě, jestli prolém nedělá více připojených zařízení, mám jich v domácnosti asi 12-16. ALE předchozí starší modem s tím problém neměl, tka nevidím důvod proč tento jo... Tak mě napadá jestli by se třeba nedělo využít i druhého modemu co mám, a vytvořil na něm druhou wifi, kam bych přepojil většinu zařízení typu chytré žárovky, google nest,... Díky Quote Kabel 1000 Mb/s Super - Vodafone Station 3.1 P Sinkulova 767/14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 Pokud internet vypadává i na počítači připojeném kabelem od modemu a můžeš tak vyloučit problém pouze s wi-fi, tak může být nějaký problém se signálem na modemu, nejlepší bude když kontaktuješ technickou podporu a oni už se ti na to na dálku mrknou, tel. 800 7777 31. 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vojta Kelghor Růžička Posted November 15, 2022 Author Share Posted November 15, 2022 Je to tak, vypadne mi i kabelový připojení, kontrolky na modemu blikají jak spalšený. Má smysl tam volat kdykoliv, nebo až ve chvíli toho výpadku? A díky za odpověď 🙂 Quote Kabel 1000 Mb/s Super - Vodafone Station 3.1 P Sinkulova 767/14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 Můžeš kdykoliv, informace o signálu se jim tam ukládají v čase a kdyby nic nenaměřili, tak si počkej až bude výpadek. 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 Signál mimo normu, zkontrolovat kabel mezi modemem a zásuvkou, zkusit dotlačit push on konektor nebo přitáhnout šroubovací. Jestli nepomůže, nečekat, zavolat si o servis. 1 Quote Super 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal, VTV Premium Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vojta Kelghor Růžička Posted December 4, 2022 Author Share Posted December 4, 2022 Tak jo, tak jsem si udělal několik koleček... Přijel servisák a přidal mi nějaký člínek do spojení kabel-modem. - Nepomohlo Přijel servisák a vyměnil modem -Nepomohlo Zkusil jsem na další rady (mam hodně kabelů přes switche zapojené k modemu.) Takže jsem odpojil všechny LAN kabely krom dvou, které vedou ke switchi a celkově 5ti strojům. - Včera jsem nezaznamenal probolém. Dnes to zaseněkolikrát spadlo. (Včera mi dokonce na chvíli vypadla i celá wifi, nechtěla naběhnout a musel jsem restarotvat modem. ) Zkoušel jsem zapojit modem od O2 kterej dřív fungoval a přes něj jako switch zapojit zbytek, ale nemělo to efekt. (asi bych si musel víc hrát s nějakým nastavením že). Vypadá to, že mi nezbyde nic jinýho než se vrátit k starému připojení od O2. Případně zažádat vodafone o jiný typ modemu (?). Quote Kabel 1000 Mb/s Super - Vodafone Station 3.1 P Sinkulova 767/14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 Ještě můžeš kabelový modem přepnout do režimu modem (bridge) a dát za něj na zkoušku nějaký vlastní router, který bude routovat namísto modemu, pokud závada bude pokračovat, bude nejspíš problém s nějakým rušením signálu modemu, nebo nějakým vadným prvkem po cestě do tvého bytu, což si stejně myslím že je nejpravděpodobnější příčina. Dále můžeš sledovat hodnoty signálu přímo v modemu, po přihlášení do jeho webového rozhraní a tam sledovat hodnoty signálu: Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream A informaci kdy byl modem naposled restartován: Poslední restart modemu Administrace/Informace/Doba běhu systému Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 Výpadek na modemu musí VF v systému vidět a pak není důvod, aby tam neposlal skutečného technika, co proměří signál. VF také pochopitelně vidí i modemy dalších zákazníků v okolí, takže i dle toho se dá odvodit, jestli je problém v celé lokalitě, anebo jenom u jednoho jediného klienta. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vojta Kelghor Růžička Posted December 8, 2022 Author Share Posted December 8, 2022 Díky všem za odpověď. Momentálně mám 1G internet s jiným modemem. A zatím mi to ani jednou nespaldo. Technik co přišel, změnil modem a vyměnil spojku kabelu (jedno místo bylo spojené protože byl přeseknutý) Od včera mi to ani jednou nespadlo. Takže buď to bylo článkem na drátě, což teda mohli opravit i minule, když jsem jim o tom dvakrát říkal. Quote Kabel 1000 Mb/s Super - Vodafone Station 3.1 P Sinkulova 767/14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.