Jump to content

Modem často vypadává


Recommended Posts

Ahoj, mám problém s modemem/routerem.

Asi od září mám zavedený nový internet s uplně novým modemem.  Problém je, že se mi staně několikrát za den, že mi vypadne internet (5-10 minut kdy nefunguje což je dost problém), v celým bytě.  Původně jsem si myslle že je to kvůli modernizaci sítě, ale děje se to stále. Zkusil jsem modem restartovat, zkusil jsem ho i resetovat. Problém přetrvává a já mám podezření, že je to přístrojem, který se sám restartuje, nikoli samotným připojením (centrum prahy, cetin ukazuje 100mb/s).

Je to modemem nebo internetem?  Jak to zjistím? Jaký mám další možnosti? Návody na vodafonu nepomohli, ty výpadky jsou nepřijatelné. S O2 se mi nic takového nědělo a pokud to nedokážu vyřešit, tak se k O2 radši vrátím, nenic nic horší než když vám při streamingu, napínavým seriálu, nebo zápase ve hře, vypadnme internet a hra jedojebaná...

Přemýšlel jsem co by mohlo být špatně a napadlo mě, ještě, jestli prolém nedělá více připojených zařízení, mám jich v domácnosti asi 12-16. ALE předchozí starší modem s tím problém neměl, tka nevidím důvod proč tento jo...   Tak mě napadá jestli by se třeba nedělo využít i druhého modemu co mám, a vytvořil na něm druhou wifi, kam bych přepojil většinu zařízení typu chytré žárovky, google nest,...

Díky
 

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • -
  • Compal 3.0 PR
  • Sinkulova 767/14
Link to comment
Share on other sites

Pokud internet vypadává i na počítači připojeném kabelem od modemu a můžeš tak vyloučit problém pouze s wi-fi,  tak může být nějaký problém se signálem na modemu, nejlepší bude když kontaktuješ technickou podporu a oni už se ti na to na dálku mrknou, tel. 800 7777 31.

  • Agree 1
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tak jo, tak jsem si udělal několik koleček... 

Přijel servisák a přidal mi nějaký člínek do spojení kabel-modem. 
- Nepomohlo

Přijel servisák a vyměnil modem
-Nepomohlo

Zkusil jsem na další rady (mam hodně kabelů přes switche zapojené k modemu.) Takže jsem odpojil všechny LAN kabely krom dvou, které vedou ke switchi a celkově 5ti strojům.
- Včera jsem nezaznamenal probolém. Dnes to zaseněkolikrát spadlo. (Včera mi dokonce na chvíli vypadla i celá wifi, nechtěla naběhnout a musel jsem restarotvat modem. )


Zkoušel jsem zapojit modem od O2 kterej dřív fungoval a přes něj jako switch zapojit zbytek, ale nemělo to efekt.  (asi bych si musel víc hrát s nějakým nastavením že).


Vypadá to, že mi nezbyde nic jinýho než se vrátit k starému připojení od O2.   

Případně zažádat vodafone o jiný typ modemu (?).
 

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • -
  • Compal 3.0 PR
  • Sinkulova 767/14
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...