Odesláno 22. října 2022 2 roky Dobrý den, mám nově instalovaný internet a modem Compal CH7465 nejdéle po 20ti minutách zhasne / vypne se. Může jít o nějaký šotek v nastavení nebo je to vada zařízení a je potřeba výměna? Díky za reakce
Odesláno 22. října 2022 2 roky Dobrý večer, spíše to bude vada a bude třeba výměna. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 22. října 2022 2 roky třeba se tam provádí aktualizace , ale jak říká @Marek-26půjde na 99% o vadu Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 22. října 2022 2 roky Jestli se uplně vypne, tak bude vadný, ale pokud jen zhasnou kontrolky a znovu nabíhá, tak může být nějaký problém se signálem, takže kontaktuj každopádně Vodafone, tel 800 7777 31. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 24. října 2022 2 roky Centrum péče @NetacPěkné ráno, pokud se modem sám vypíná, tak nás prosím kontaktujte na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, kolegové z technické podpory provedou diagnostiku a naplánují s vámi rovnou servisní výjezd technika. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.