Jump to content

Vyúčtování za zrušené služby


rooten
 Share

Recommended Posts

Dobrý den, 

na jedné adrese jsem zrušil veškeré služby už někdy v únoru, zařízení jsem vrátil, měl jsem tam přeplatek skoro 2000Kč, který mi byl přislíben vrátit na účet a vy mi místo toho dále posíláte faktury a ještě upomínky? Kde je problém? Píšu sem, protože dovolat se vám nedá a jinej kontakt jsem nenašel. 

Děkuji za odpověď.

  • Sad 2
  • Kabel 300 Mb/s
  • Data limit
  • Klasik
  • Modem
  • Milánská 453
Link to comment
Share on other sites

Edit: Dá se dovolat, po hodině hraní s automatem a pak si vás přehazují jak horkej brambor, nikdo nic neví ;))

Vzhledem k tomu, že mi zpoplatněná upomínka přišla v pátek večer, tak kdy mám volat? Tyhle služby by snad měly mít kvalitní podporu nonstop. Dluží mi peníze a udělají dlužníka ze mě? I kdyby šlo o korunu, tak mně to dost vadí. 

  • Kabel 300 Mb/s
  • Data limit
  • Klasik
  • Modem
  • Milánská 453
Link to comment
Share on other sites

Co to je "zpoplatněná upomínka"? Jestli něco přišlo emailem, pak to posílá automat a čas nehraje roli. Jestli to došlo klasickou poštou, pak je to věc doručovatele, kdy zásilku donese. Tak či onak se jistě nic nestane, když člověk vydrží do pondělí a pak to bude řešit. Nonstop podpora opravdu není kvůli vyúčtování, ale pouze u technických problémů. Ostatně když třeba v pátek večer přijde výpis z banky a něco tam nesouhlasí, tak pobočka je také otevřená až v pondělí ráno a nikoliv, že tam bude někdo sedět nonstop a cosi řešit.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Že máš něco zaplatit do dvou dnů není vůbec nijak právně závazné, to je pouze přání VF, aby tomu tak bylo. Navíc vzhledem k tomu, že nic platit nemáš, ale naopak má VF platit tobě, je úplný nesmysl se tím řídit. Každopádně o víkendech se v tomto směru nepracuje, takže když ne příští pracovní týden, tak některý další z pracovních týdnů, ale zcela jistě ne sobota ani neděle.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Podle dokumentu informace_pro_ucastnika.pdf

"...že porušíte-li svou povinnost hradit řádně a včas za poskytnuté služby (zejména existence dlužné částky déle než 30 dnů
po splatnosti nebo opakované prodlení s úhradou)..."

Jsou oprávněni zapsat Vás do registru dlužníků solus.cz.

https://www.mesec.cz/market-voice/peklo-jmenem-neopravneny-zaznam-v-registrech/

Takže cokoliv budete projednávat, mějte písemně potvrzené.

  • Agree 1
  • -
  • -
  • Jiná služba
  • MagicXpress 56K
  • Praha 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...