Jump to content

Reklamace modemu


Recommended Posts

Sorry jako. Ale jsem celkem rad, ze nepotrebuji cokoliv resit. Mam dojem ze urcity standard reseni dost upadl. Hlavne teda asi v evidenci cehokoliv... Mozna by Vodafone mohl zacit vyuzivat Jira, aby mohl vest lepsi evidenci. 

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • Cisco EPC3208
  • Ostrava - Zábřeh
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

@Tube Néé, Jiru ne. Nejspíše jí používají na projektové řízení, ale i tam už je kolikrát až moc robustní, drahá, pomalá atd. Poskytovatelé služeb mají vždy nějaký CRM systém, kde je většina věcí vedena, bohužel mám zkušenosti, že ti větší používají nějaký starý (10+ let), na druhou stranu má příznivější cenu a je ozkoušený. Pak je to samozřejmě přesně o tom, jak se takový univerzální systém personalizuje na potřeby konkrétní společnosti, kolik se investuje do úprav a jak moc ti programátoři v Indii pochopí/vyvinou. Každopádně GUI nebývá zvlášť ze začátku nebo poté postupem času, kdy jsou přilepovány fce, user friendly. A pak zde máme samozřejmě klasické problémy s optimalizacemi databází, které většinou jen bobtnají a pokud to nezačne být velký problém, tak se do toho nesahá, a i přes vychytávky, co nabízí dnes každý druhý databázový systém to přeci jen není bezúdržbové. A klasicky, sebelepší systém má jednu obrovskou slabinu a to uživatele 😄 

  • -
  • Premium 5G
  • -
  • N/A
  • Brüx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Všem zúčastněným děkuji za diskuzi a posílám výsledek mé stížnosti

 

 

Zpráva od Vodafonu č.1231384

   

18. 05. 2022 11:05

Vážená paní Mrázková,

jsem ráda, že využíváte služby Vodafonu, a velmi mě mrzí okolnosti, které popisujete.

Prosoudila jsem uvedené skutečnosti a z informací na Vašem zákaznickém účtu jsem zjistila, že jsme Vám v rámci požadavku pod číslem F75-2205-00009 uznali nárok na odstoupení od kupní smlouvy u modemu Zyxel, IMEI S210Y14051866.

Přijměte prosím mou upřímnou omluvu za nesprávný postup při vyřízení reklamace. Můžete zvolit vrácení kupní ceny a dosud uhrazených splátek nebo výměnu za nový kus stejného typu, je-li skladem. V případě, že zvolíte druhou možnost, nemá na to již uzavřená splátková smlouva vliv. Pokud mají v prodejně nový modem stejného typu k dispozici, provedou Vám výměnu původního za nový kus, splátková smlouva běží dál.

Vaši stížnost jsem předala přímo do prodejny, kde jste reklamaci řešila. Ujišťuji Vás, že uděláme vše proto, aby se podobné nedopatření neopakovalo.

Budu velmi ráda, když tato skutečnost nenaruší naši dosavadní vzájemnou spolupráci a zůstanete nadále naší spokojenou zákaznicí. Pro dořešení výměny modemu se prosím dostavte do prodejny v Kladně.

Věřím, že se mi podařilo vše objasnit a zároveň stížnost uzavřít k oboustranné spokojenosti.

Víte o tom, že můžete u naší společnosti využívat neomezená data pro všechny, bez zvláštních podmínek a za bezkonkurenční ceny? Více informací naleznete na této stránce.
 
Přeji příjemný den


XXX XXX
Reklamační oddělení
Vodafone Czech Republic, a.s.

  • Like it 3
  • Thanks 1
  • 100 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • modem,settopbox
  • Podlešín
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...