Adolf.Shitler Posted July 19 Share Posted July 19 Hovory se nahrávají, takže věřím tomu, že by to nespadlo pod stůl i za situace, že bych se neidentifikoval. Navíc hlášení závad nemusí dělat jenom ta osoba, na kterou je vedená smlouva, to snad může hlásit každý, kdo nějakou závadu objeví. 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted July 20 Share Posted July 20 @Adolf.Shitler to je všechno v pořádku. Ale jedna věc je čemu věříš a druhá jak s tebou v konkrétním případě, po jasné identifikaci jednají. Je tady ještě jedna technická drobnost, která se časem tak nějak vyvinula - jedno z mých registrovaných čísel je v síti OneNet, kde mám také omezenou možnost za firmu některé věci s operátorem řešit a k tomu ho mám registrované pro soukromý internet a je docela problém se z tohoto čísla dovolat na linku a chtít něco řešit soukromě. A co mám dělat, když potřebuji něco řešit (soukromě) a zrovna nemám možnost volat na linku z nějakého jiného čísla? Nepotřebuji žádnou reakci, jen chci nastínit, že není vždy všechno jen černobílé a bylo by potřeba trošku nadhledu od operátora a snaha tyhle nesmyslné bariéry se zákazníkem řešit ať už ve VF škatulce je a parametrům vyhovuje, nebo z ní někde mírně přečuhuje a pak má smůlu. A to se vůbec nebavíme o "méně bystrých" lidech z jiných sociálních skupin, bez technického (ani nechci psát vzdělání) pochopení, ti nejschou schopni s operátorem vyřešit téměř žádný skutečný problém, protože si zkrátka nerozumí, ale služby používají. No nic zpět k zahraničnímu tématu. Quote Jiná služba - - Bridge Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted July 20 Share Posted July 20 Jednat se mnou mohou jak chtějí, prostě jim přes telefon stroze oznámím "na adrese té a té nefunguje to a to, hovor jsem si nahrál stejně jako to děláte vy, na shledanou". Jiná věc je pochopitelně v případě, kdy potřebuji řešit něco, kde to bez identifikace nejde, typicky nesrovnalosti ve vyúčtování. Ono zase z pohledu operátora je jistá opatrnost potřeba, protože když má tento statisíce klientů, tak nikdy nelze vyloučit, že dotyčný volající nebude mít jenom dobré úmysly a může třeba volat, aby poškodil jinou osobu atd. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.