Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Musím něco měnit v inkasu, když jsem absolvoval přechod z UPC na Vodafone?

Číslo účtu pod UPC je 0003983815/0300 a pod Vodafonem chtějí 217077033/0300

Mám to změnit, nebo si to přepinknou sami?

Dík

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

Sami si svolení k inkasu na jiné číslo účtu u vás v bance asi nezmění.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Někdo tu psal ( myslím, že Ondra z Vodafone ) , že není problém to posílat na stejný účet jako do teď.

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno
  • Autor

"přepinknou" - měl jsem na mysli, že pokud nechám číslo účtu UPC, tak nevadí, nemusím pak nic měnit, pojede se dál a bude správně vyúčtováno

Upraveno uživatelem Jenda

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

@Jenda Ano, zatím ano. Pokud bude změna, Vodafone na to bude upozorňovat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Děkuji

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

Podle mé zkušenosti nestačí změnit číslo účtu Vodafonu v bance zákazníka a podobnou změnu provést v aplikaci Můj Vodafone. Prostě inkaso stále nefungovalo. Třikrát jsem volal do call centra, co s tím je až nakonec tamní pracovnice objevila příčinu spočívající v tom, že Vodafone jako svůj inkasni účet do banky stále posílal ten starý účet používaný když jsem byl exUPC. Ručně to opravila a snad je teď už vše OK. Doporučuji všem radši s problémem zajít na prodejnu a tam vše zorganizovat. On-line metoda je nespolehlivá.

Odesláno

Byl jsem převeden z UPC v lednu, přišlo pak od Vodafone vyúčtování za únor a březen. Ty jsem zaplatil podle nových údajů na faktuře (tj. nový VS a SS).

Chci ale zase používat trvalý příkaz jako u UPC. Zajímá mě proto, zda když použiji staré údaje z UPC (tj. můj původní VS z UPC), tak se vše správně zaúčtuje.

Narozdíl od předešlého tazatele jsem totiž už 2x zaplatil podle nových údajů, tak nevím, jestli se původní údaje UPC už nevymazaly.

Odesláno

@Dinkylinky Po převodu ten VS vlastně přestal existovat, účet původní stále používají. Ručně si to asi budou schopni nějakou dobu párovat, ale bylo by lepší používat některou z podporovaných platebních metod na nový účet. Doporučuji inkaso z účtu, tam se dá i nastavit limit. Takže např vím, že za internet platím 799Kč, tak nastavím limit klidně i jen těch 800Kč, víc si tedy strhnout nemohou. Ale samozřejmě je lepší nastavil ten limit dvojnásobný, pro strýčka příhodu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.