Jenda Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Musím něco měnit v inkasu, když jsem absolvoval přechod z UPC na Vodafone? Číslo účtu pod UPC je 0003983815/0300 a pod Vodafonem chtějí 217077033/0300 Mám to změnit, nebo si to přepinknou sami? Dík Quote Premium - Cinema Vodafone Station WiFi 5 Kladno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/ Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Sami si svolení k inkasu na jiné číslo účtu u vás v bance asi nezmění. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-453943 Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Někdo tu psal ( myslím, že Ondra z Vodafone ) , že není problém to posílat na stejný účet jako do teď. 1 Quote Super Red Basic Základní CA modul, Compal CH7465 Praha 10 Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-453944 Share on other sites More sharing options...
Jenda Posted April 5, 2022 Author Share Posted April 5, 2022 (edited) "přepinknou" - měl jsem na mysli, že pokud nechám číslo účtu UPC, tak nevadí, nemusím pak nic měnit, pojede se dál a bude správně vyúčtováno Edited April 5, 2022 by Jenda Quote Premium - Cinema Vodafone Station WiFi 5 Kladno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-453945 Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 @Jenda Ano, zatím ano. Pokud bude změna, Vodafone na to bude upozorňovat. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-453947 Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted April 5, 2022 Help center Share Posted April 5, 2022 @Jenda Hezký den, není třeba nic měnit, vše bude dál fungovat 🙂 Vysvětlení najdete také tady: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/ 1 1 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-453949 Share on other sites More sharing options...
Jenda Posted April 5, 2022 Author Share Posted April 5, 2022 Děkuji Quote Premium - Cinema Vodafone Station WiFi 5 Kladno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-453967 Share on other sites More sharing options...
Guest Vdo Posted April 8, 2022 Share Posted April 8, 2022 Podle mé zkušenosti nestačí změnit číslo účtu Vodafonu v bance zákazníka a podobnou změnu provést v aplikaci Můj Vodafone. Prostě inkaso stále nefungovalo. Třikrát jsem volal do call centra, co s tím je až nakonec tamní pracovnice objevila příčinu spočívající v tom, že Vodafone jako svůj inkasni účet do banky stále posílal ten starý účet používaný když jsem byl exUPC. Ručně to opravila a snad je teď už vše OK. Doporučuji všem radši s problémem zajít na prodejnu a tam vše zorganizovat. On-line metoda je nespolehlivá. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-454061 Share on other sites More sharing options...
Guest Dinkylinky Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 Byl jsem převeden z UPC v lednu, přišlo pak od Vodafone vyúčtování za únor a březen. Ty jsem zaplatil podle nových údajů na faktuře (tj. nový VS a SS). Chci ale zase používat trvalý příkaz jako u UPC. Zajímá mě proto, zda když použiji staré údaje z UPC (tj. můj původní VS z UPC), tak se vše správně zaúčtuje. Narozdíl od předešlého tazatele jsem totiž už 2x zaplatil podle nových údajů, tak nevím, jestli se původní údaje UPC už nevymazaly. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-454194 Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 @Dinkylinky Po převodu ten VS vlastně přestal existovat, účet původní stále používají. Ručně si to asi budou schopni nějakou dobu párovat, ale bylo by lepší používat některou z podporovaných platebních metod na nový účet. Doporučuji inkaso z účtu, tam se dá i nastavit limit. Takže např vím, že za internet platím 799Kč, tak nastavím limit klidně i jen těch 800Kč, víc si tedy strhnout nemohou. Ale samozřejmě je lepší nastavil ten limit dvojnásobný, pro strýčka příhodu. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-454198 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.