Jump to content

Recommended Posts

  • Help center

@Jenda Hezký den, není třeba nic měnit, vše bude dál fungovat 🙂 Vysvětlení najdete také tady: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/

  • Like it 1
  • Thanks 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Podle mé zkušenosti nestačí změnit číslo účtu Vodafonu v bance zákazníka a podobnou změnu provést v aplikaci Můj Vodafone. Prostě inkaso stále nefungovalo. Třikrát jsem volal do call centra, co s tím je až nakonec tamní pracovnice objevila příčinu spočívající v tom, že Vodafone jako svůj inkasni účet do banky stále posílal ten starý účet používaný když jsem byl exUPC. Ručně to opravila a snad je teď už vše OK. Doporučuji všem radši s problémem zajít na prodejnu a tam vše zorganizovat. On-line metoda je nespolehlivá.

Guest Dinkylinky

Byl jsem převeden z UPC v lednu, přišlo pak od Vodafone vyúčtování za únor a březen. Ty jsem zaplatil podle nových údajů na faktuře (tj. nový VS a SS).

Chci ale zase používat trvalý příkaz jako u UPC. Zajímá mě proto, zda když použiji staré údaje z UPC (tj. můj původní VS z UPC), tak se vše správně zaúčtuje.

Narozdíl od předešlého tazatele jsem totiž už 2x zaplatil podle nových údajů, tak nevím, jestli se původní údaje UPC už nevymazaly.

@Dinkylinky Po převodu ten VS vlastně přestal existovat, účet původní stále používají. Ručně si to asi budou schopni nějakou dobu párovat, ale bylo by lepší používat některou z podporovaných platebních metod na nový účet. Doporučuji inkaso z účtu, tam se dá i nastavit limit. Takže např vím, že za internet platím 799Kč, tak nastavím limit klidně i jen těch 800Kč, víc si tedy strhnout nemohou. Ale samozřejmě je lepší nastavil ten limit dvojnásobný, pro strýčka příhodu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...