Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Po přechodu na Můj Vodafone jsem v nastavení služby internetu našel tuto informaci:

 

Přehled IP Adres

Aktivujte si až 10 IP adres.

0/10

Pořiďte si ke svému připojení pevnou IP adresu a využijte všech jejích výhod:

vzdálený přístup ke svému zařízení

dostupnost z veřejného internetu

možnost provázání vlastních serverových řešení

Pro aktivaci služby nás prosím kontaktujte telefonicky, nebo navštivte jednu z našich prodejen.

 

Znamená to, že lze aktivovat pevnou IP?

Upraveno uživatelem hanes03

  • Super+
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
  • Slamb změnil název na Pevná IP adresa
Odesláno
Lze.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
V samoobsluze VF to skutečně u firemních připojení nabízí možnost aktivace až 10 IP adres.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@hanes03 Pěkný den, všechny informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/. Přesně tam uvádíme, k jakým druhům připojení je pevná IP adresa dostupná. V případě Pevného internetu Kabel nabízíme pevnou IP adresu firemním zákazníkům.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Otázka na @Ondra - Vodafone.

Je možné si pevnou IP aktivovat i k datovému tarifu? Jak v případě fixního LTE i datového tarifu v mobilu.

Upraveno uživatelem Daviddvbc
Gramatická chyba

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Pevná veřejná IP adresa je pouze pro firemní zákazníky v rámci "Připojení Telemetrie"  a tudíž na fixní adrese instalace, nikoliv do mobilu.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
V 17. 3. 2022 v 20:12, Adolf.Shitler napsal:

Nechat si od poskytovatele přidělit veřejnou IP adresu. A pokud by směrování portů neuměl telefon, pak ho buď rootnout a hrát si s nastavením (Android), anebo použít nějaký externí LTE router, kde už jdou porty směrovat v pohodě.

Obecně veřejnou ale asi tedy k LTE lze ne?

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno
VF dá podnikatelům pevnou veřejnou IP k datovému připojení na fixní adrese instalace, nikoliv k mobilnímu připojení. Jestli LTE nebo 5G to už pak asi nehraje roli.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@Daviddvbc Hezký večer, tady je potřeba rozlišit:

1) Mobilní služby - zde je možné aktivovat pevnou IP adresu jen zákazníkům, kteří mají služby na IČO, a to v rámci služby Připojení telemetrie.

2) Pevný internet přes LTE - zde nabízíme pevnou IP adresu za 175,45 Kč měsíčně firemním i nefiremním zákazníkům.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.