Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, udělal jsem si novou datovou simkartu v česku mi normálně fungovala, mám zapnutej roaming a když jsem přejel Německý hranice tak od té doby mi vůbec data nefungují, co s tím mám dělat?

Odesláno

Roaming je zapnutý na kartě v samoobsluze a současně i v telefonu?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Jestli myslíte nastavení služeb tak tam mám roaming zapnutý taky.

Odesláno

Vím že je to asi blbost, nemůže to ale být něco s přístupovými body ?

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

Přístupové body (APN) se pro připojení v zahraničí nemění, takže pokud si je uživatel sám nějak nemění, tak by to neměla být příčina.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community