Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

ake rusenie ?

po skonceny zmluvy alebo pri predlzeni je moznost zakupit novy modem alebo ?

vedeli by ste mi povedat kedy konci viazanost ?

Odesláno

Rušení signálu, které způsobuje nekvalitní přenos a ztrátu packetů u internetu, u televize by způsobovalo kostičkování. Modem je pronajatý, Vodafone k DOCSIS službě zařízení neprodává. Podrobnosti ke smlouvě nevím, ale žádný úvazek na službu už neexistuje, dle českých zákonů.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

takze kludne sa moze ziadat vymena zariadenia hej ? ale nic lepsie nemate ? vykonnejsie ?

Odesláno

Na tu 150 Mb internet ani nic výkonnějšího nepotřebuješ, tento modem hravě zvládá i 500 Mb.

Až k tarifu s rychlostí 1 Gb se dává výkonnější a modernější modem Arris Vodafone station.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

jenom už to pár let neni arris, ale commscope 🤔 ten vodafone station

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
V 23. 1. 2022 v 20:19, KejbL napsal:

Zdravim, som jediny alebo ma este niekto problem s rychlostou netu ?

skusal som aj restart routra ale furt to namiesto 150Mb ide max 10-50Mb

teraz to sice ide tych 150Mb aj to som zvedavy do kedy...

Už měsíc je moje rychlost připojení v řešení a nic se pořád neděje, ve Vodafonu mi řekli už před dvěma týdny že se brzy ozve technik a přijede….. Ha ani prd s net furt na 25/mb/s místo 150 výsměch

Odesláno

A proč si to nevykomunikujete přímo s VF? Já mám s komunikací s operátorem dobré zkušenosti, a pokud náhodou na něco zapomenou, tak se ihned připomínám. 

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

Já to s nimi řešil pokaždé mi řeknou že mám vyčkat na kontakt od technika a že je to v řešení 

Odesláno

@tondahemi Jak jsem psal, zavolejte a objednejte si servis. Není proč čekat na kontakt od operátora technické podpory.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsících...
Odesláno
  • Řešení
V 24. 1. 2022 v 12:52, KejbL napsal:

905C4412720D , teraz to ide ale celkom dobre, tak snad tam zistis aj nieco ine

@Marek-26 Zdravim, mozte sa zase pozret na dany router ? dik 

dost cast vypadava net a pada rychlost...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.