Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Pekny den,

uz nekolik mesicu se snazim zrusit telefonni cislo. Mluvila jsem s podporou a nyni byla i osobne na pobocce - tam jsem to rusila osobne uz na konci cervna. Pokazde mi bylo dano za pravdu, ze se chyba stala na strane Vodafonu a bude to do 4 dnu vyreseno. Nyni je to opet asi deset dni a me naskakuji pouze vyssi a vyssi ucty. JAK JE TO PROBOHA MOZNE A CO S TIM? Mam jako cekat, az mi prijde exekuce ci to rovnou posunout pravnikovi?

Diky za tipy

Kim Moulisova

 

Odesláno
Napsat výpověď a odeslat ji doporučeně poštou, to snad není tak složitá věc...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Pokud máte "něco jako podklad" k ukončení smlouvy, tak se lze obratit na ČTÚ

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
před 24 minutami, Adolf.Shitler napsal:

Napsat výpověď a odeslat ji doporučeně poštou, to snad není tak složitá věc...

Tak to jsem udelala osobne pred pulrokem. Stejne s internetem, u toho to fungovalo.

Odesláno
Nepsal jsem o osobně, ale o doporučeně poštou. V takovém případě smluvní vztah končí nejdéle po 30 denní výpovědní lhůtě.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Pokud jde o mobilní telefonní číslo a není vázáno nějakou smlouvou na dobu určitou třeba kvůli nákupu zařízení ve slevě, tak asi nejrychlejší cestou je, ho prostě převést k jinému operátorovi na nějakou předplacenku a tu pak zahodit,

možná tahle varianta nebude pro vás úplně ideální, ale třeba to pomůže někomu dalšímu, protože převod telefonního čísla trvá pouze 3 dny, takže místo nějaké výpovědí a čekání na měsíční výpovědní lhůtu máte za tři dny vyřízeno, to platí obecně u všech našich operátorů ne jen Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@uzVELMInespokojena Pěkný den, pokud se s námi domluvíte na zrušení, tak službu zrušíme nejpozději do 30 dnů. Rádi se podíváme, co se u vašeho čísla stalo, napište nám přes https://tam.je/forum podrobnosti a vše prověříme. Děkuji.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.