Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Takže problém vyřešen, obraz je jak víno a nic už nezlobí!

Všechno vyřešil kabel za 84 kaček, který jsem natáhnul z TV zásuvky a na DATA zásuvce je už teď jen Internet modem. Takže to bylo opravdu tím divným zapojením na DATA spolu s modemem. Dokonce už i diagnostika hlásí "všechno cajk".

Nakonec mám teda na TV zásuvce 3 TV (2x CA a 1x VTV stb), prozatím přes dvě rozdvojky. Časem to přepojím na 3way splitter, ať mi tam zmizí to zbytečný, ale i tak funkční kabelové a rozdvojkové šílenství 🤣

Odesláno

Tak super. Modem se s STB tedy vzájemně rušili.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

mě se dost často stává ,že po zapnutí mám černou obrazovku.Jako by programy byly zakodovaný pomáhá pozou reset.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Tohle se mi naštěstí nestává, jen naskočí logo a pak za pár vteřin rovnou program.

Čím jsem byl spíš překvapený, je že když jsem nechal/zapomněl VTV stb zapnutý a vypnu jen televizi, za cca půl hodiny se mi televize zase sama zapne...

  • po měsíci...
Odesláno

mě se zase stává, že po chvíli sledování tv přes VTV box začne obraz na půlsekundu jakoby vypadávat ( i se zvukem). Pomůže odpojení od boxu od napájecího kabelu. Ale po pár hodinách to začne dělat znovu. Každý den. A zajímavé je, že to dnes dělalo i u YouTube (app v VTV boxu).

 

 

  • po měsících...
Odesláno

teď na VTV Set-Top-Box 2G_B zlobí zvuk hlasitost na televizi na živém vysílání 50%  a při přehrávání zpětném na 70% .Neví někdo kde je problém ,zkusil jsem i ten reset co věčně doporučuji. Je zajímavé přes televizi jde zvuk normálně, ale nebaví mě věčně přehazovat kabel. Protože ten jejich VTV Set-Top-Box 2G_B nemá výstup. Psal jsem i přes samoobsluho Vodafone v sekci zeptej se a na odpověď čekám měsíc.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
  • Centrum péče

@Pavel m Hezký den, Pavle, můžete mi prosím napsat číslo zprávy, kterou v sekci Zeptejte se u nezodpovězeného dotazu máte? Moc díky

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

služba TV problém  č.1151146       Otevřená   06. 03. 2022 12:54  .

 

přes den slabý zvuk včera Animal Planet HD zvuk na 100% a večer po 20:00 hodině sám od sebe zesíli .Ten seto box sám zesílí ,když hraje díl.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
  • Centrum péče

@Pavel m Děkuji, předal jsem zprávu kolegům z technického oddělení, aby vám brzy odepsali. Omlouvám se za čekání.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.