Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Aplikace co je nahraná v zařízení VTV Box se chová spíš jako nějaká beta než plnohodnotná aplikace, za kterou lidé platí. Tohle nemůže nikdo z vývojářů a managementu mít doma, protože by to nemohlo být v tomto stavu. Měl jsem před tím UPC, pak Lepší.TV, ale měli problém se stabilitou, ale to je asi jedná věci, v čem je VTV lepší. Myslím, že tady UX a designeři co dělají UI neodvedli zrovna dobrou práci. Možná to vypadá pěkně v prospektu, ale při používání a ještě ve spojení s pomalou odezvou VTV boxu je to peklo používat. Vyvíjí se tato aplikace v ČR? Má vývojový tým zájem o zpětnou vazbu? Pojďme do toho vlákna napsat co vám na používání Vodafone TV vadí nebo mi doporučte jiného poskytovatele TV.

Odesláno

Vyvíjí se globálně. 

 

Vadí mi, že nepodporuje Chromecast. A to je asi tak vše.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsících...
Odesláno

Chci se podívat na seriál který jsem si nahrál:

Stisknu domeček, 4x šipka dolů na nahrané pořady, 12x šipka doprava abych se dostal k nahranému seriálu (naštěstí není na konci seznamu), stisk ok , 1x šipka nahoru, 8x šipka doleva abych se dostal na díl který chci přehrát ( jsou i mnohem delší seriály!), 1 x šipka dolů, ok na sledovat nahrávku, šipka doprava na sledovat od začátku, ok.

Že se mi pak na obrazovce objeví nápis " Nelze se připojit k serveru nebo došlo ke ztrátě připojení" je jiná věc, kvůli které jsem provedl několik restartů modemu i STB a posléze na radu technické podpory která mne přepojila na jinou technickou podporu jsem provedl i několik resetů do továrního nastavení které nepomohlo. Tak jsem zase volal na technickou podporu, kde mně přepnuli na technickou podporu a tam mi řekli, že je chyba asi u nich a že to předají na další technickou podporu, která se mi pak ozve.

Takže když jsem si chtěl přehrát epizodu seriálu, musel jsem stisknout 31 x nějaké tlačítko!  Musím konstatovat, že ten kdo toto menu "vymyslel", neměl patrně větší IQ než je dnešní datum. A to píši s plným vědomím faktu, že je dnes čtvrtého.

Podle dotazu na té druhé techniské podpoře jsem se dozvěděl, že zavedení nějakého normálního STB neplánují.  Plánujete tedy nějakou změnu v nabídkách? Nebo je snadnější přejít k operátorovi který má STB s normálním ovládáním?

Se slzami v očích tak vzpomínám na STB z UPC, který po několika letech vyladili k tomu, že fungoval bez problémů. Obávám se ža na další roky vylepšování už nějak nemám trpělivost, nehledě na to, že s těmito přístroji bude i Vodafon zřejmě po pár letech na prodej a přijdou další, s novým STb ......

Upraveno uživatelem Leoš

Odesláno

Modré tlačítko na ovladači.Přímí vstup do nahrávek.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno
Před hodinou, Leoš napsal:

Podle dotazu na té druhé techniské podpoře jsem se dozvěděl, že zavedení nějakého normálního STB neplánují.  Plánujete tedy nějakou změnu v nabídkách? Nebo je snadnější přejít k operátorovi který má STB s normálním ovládáním?

Já doufám v aplikaci pro Apple TV. Chápu, že tím přijdu o kvalitní obraz z dvb-c, ale pokud se software v boxech nepohne nějak zásadně vpřed, tak jinou cestu nevidím (nehledě na to, že lineární vysílání stejně moc nesleduju a navíc už převážně aplikaci v Apple TV od jiného operátora používám (byť v těch televizorech mám i conax kartu), protože to vyjde cca na stejné peníze jako pronájem boxu od VF, ale uživatelsky je to absolutně někde jinde).

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.