Přejít na obsah

Jak a kdy platit ???


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

pokud máte akci T5 za cenu T3, tak platilo, že je to v měsíci instalace + 3 následující měsíce za cenu T3. Žádné zdarma do konce měsíce není! V 8. měsíci přislo vyúčtování internetu za celej 8.měsíc + zbytek 7.měsíce

Listopad vypadá, jak chyba (pokud je ukončena akce až na konci měsíce, (a to nyní pouze hádám) že to šlo už do listopadovýho SIPa)

 

Možná jsem s tímto trochu pomohl.....

 

David Mikeš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník AC

Možná to zbytečně hrotíš ... Já sám měl několikrát akci od Karnevalu a tu jsem potom v obvyklém termínu vypovídal, tj. vracel se na svůj původní nižší tarif. A jelikož termín pro vypovězení bývá většinou 10 dní před koncem období, ale podklady pro inkaso se připravují i dříve, tak mi účtují takovou cenu, jako bych dále pokračoval na vyšším tarifu. Ovšem do příštího vyúčtování to vše napraví - snad jednou jsem je musel upozornit, chybička se vloudí, ale jinak to mají sami pohlídané a určitě není jejich snahou ošidit klienta. :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

 

Vidím, že nejsem zdaleka sám, kdo se pozastavuje nad způsobem, jakým Karneval komunikuje se svými drahými zákazníky. Když nevím, kolik mám platit, protože jsem měnil nějakou službu, zavolám třikrát na jejich tajuplnou modrou linku a tam se pokaždé dozvím jinou částku. :-) Takže v podstatě nemám co ztratit, když si částku spočítám sám. Pokud vím, kdy jsem byl přepojen, není to problém.

 

Upomínky občas přijdou, ale bránit se tak, že poctivě odpovím, nemá smysl. Nikdo už nezareaguje a za pár dní příjde úplně stejná nicneříkající upomínka znovu. Tím, že Karneval neposílá písemné vyúčtování, nemá v podstatě žádnou možnost, jak dokázat, kolik kdo dluží. Oni totiž sami nevědí, za co dlužíte. :wink:

 

Jó, komu není rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Hihi docela se bavím :-D Mám na modré lince kámoše, tak jsem zjistila nějaké info:

 

Veškeré údaje o tom kam a jak platit máte na stránkách karneval (respektive http://www.karneval.cz/vice-informaci.a ... tby_inkaso - dostanete se tam kliknutím na "dotazy", poté v pravo nahoře "platby")

 

Cenu vám řeknou na infolince, je fakt že když měníte služby může to být divoký - kampań se odečítá ten den, kdy se zapojily služby (např. kabelovka zapojená 22., kampaň se odečte 23. Když zavoláte na linku před 23. může se stát, že je vám sdělena cena před odečtením kampaně).

 

SIPO - generuje se téměř o měsíc dřív, vždy je částka podle služeb, které v ten den generování skutečně využíváte - program který automaticky SIPO načítá a posílá české poště neumí rozeznat objednané změny. Všechno je pak vyrovnáno v SIPO další měsíc.

 

UPOMÍNKY - mno spíš nechodí než chodí... Systém je generuje automaticky, po dávkách tiskne a rozesílá. Jenže většinou se odešlou tomu, kdo je neměl dostat a kdo je dostat měl je nedostane (typický murphyho zákon)... Upomínky se nezasílají klientům co platí přes SIPO...

 

Jo a na dopisy nebo e-maily prý odpovídají později z důvodu zvýšeného množství hovorů... Tož tak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to skutečně velmi zábavné komunikovat s Karnevalem. ;-}

Naštěstí jediná výhoda Karnevalu, tedy rozumné připojení za rozumnou cenu již pominula, takže jsem změnil poskytovatele a mám stejně kvalitní bezdrát, sice s poloviční rychlostí ale zato skoro 3x levnější a bez FUP.

Jenže Karneval se se mnou tímto nerozloučil. Po několika měsících mi přišla velmi arogantně napsaná upomínka, že jim nějaký obnos dlužím. Napsal jsem jim mail, že platba byla ve smlouvě dohodnuta přes SIPO, že nechápu, proč neinkasovali všechny platby, které si nárokují, dohodnutým způsobem a pokud chtějí ještě něco zaplatit, ať mi pošlou vyúčtování záloh, co si strhávali přes SIPO a plateb, které po mě ještě chtějí. Navíc ať tam odečtou rozdíl cen, které si neoprávněně nárokovali, jelikož si protiprávně účtují za stejné služby dvě ceny, což se písemně zavázali vrátit po tom, co jsem jim pohrozil, že si budu stěžovat na ČTU. Odpověď jsem nedostal žádnou. Až teď mi přišla výzva od jakési vymahačské firmy intrum justitia, která má údajně nějakou plnou moc od Karnevalu, aby ze mě tu částku + penále vyrazila. No velmi zajímavé jednání se zákazníkem, byť minulým. Už jsem poslal stížnost na ČTU, ať se tedy těmi rozdílnými cenami zabývá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...