Přejít na obsah

Jak a kdy platit ???


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

Tady ses trochu překlepl. Každej měsíc máš platit do patnáctýho, ale zůčtování máš od měsíce k měsíci. Jestli máš namysli den kdy se ti nulujou data, tak ten je zase ke dni kdy ti byl od nich inet instalovanej. Sice je dost debilní že si musíš někam zapisovat kolik sis kdy koupil dat atd. ale zase na druhou stranu, když už si něco kupuju tak musim počítat s tim, že za to musim zaplatit.

 

Mohlo by to bejt horší, třeba v případě kdy by sis chtěl dokoupit data ale musel bys je nejdřív zaplatit..HM?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však ja taky zato zaplatim !!!!

Ale nemyslis ze je blbe kdyz zaplatim radny mesicni poplatek a pak mam za deset dnu platit priobjednani dat (a znovu platit za slozenku ??) Kdyz muzu za dalsich 15 dnu vse poslat s dalsim mesicnim poplatkem na jedne slozence.Snad kvuli toho nezkrachujou !

Na dopis mi sice neodpovedeli ale ted jak jsem zas priobjednaval data tak mi uz nic neposlali, asi konecne respektujou ze jim to budu platit najednou.

A navic kdyz si priobjednas data tak se ti primo vypise ze mas tu platbu zaplatit v dalsi platbe (nebo neco na ten zpusob).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, ten system tady neni dokonalej. Prej ty upomínky nejsou generovaný žádným lidským zdrojem. Nějak jim to tam rozebírá systém automaticky a oni tim pádem neovlivněujou jestli je tam k danýmu datu nedoplatek u nějakýho notorickýho neplatiče nebo u člověka kterej si 15. objedná data a upomínka se vygeneruje 20. :?

 

I přesto si myslím, že když jdu na muj.karneval.cz a doobjednávám data tak taky taky skočim na InternetBANKING a rovnou jim tam pošlu ty adekvátní prachy....

 

To je alespoň moje praxe a data nekupuju skoro vůbec tak 2x do 1měsíce... :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Systém plateb není dokonalej, jako není dokonalej celej Karneval. Nejhorší na tom je, že Karneval vůbec nezajímají připomínky zákazníků. Tady se vykecejte, možná si to i někdo z Karnevalu přečte, ale my s tím uděláme kulový. Proč Karneval, jako jedna z mála firem, nemá kontaktní email? Proč platit za telefon, když máte internet? Taky hledám alternativu ke Karnevalu. Se službami jsem naprosto nespokojený. Funguje to, když ptáčka lapají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Jak jste přišel na to, že Karneval nemá kontaktní email??? Nejvíc řečí mají obvykle Ti, co si nejsou schopni ani přečíst smlouvu nebo se podívat na webovky. info@karneval.cz .

 

S timhle souhlasim...Pan kropacj asi neví, že podpisem na papíře souhlasím se vším co na tom papíře stojí. Bohužel jsou mezi námi i tací a ti VŽDYCKY remcají... :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Sused

A mohol by sem niekto rozumne napisat ako a kedy sa plati?? dam konkretny priklad.. net mi pripojili 2.8. Obdobie mam 27.-26. a ziadne data navyse nepocitam. moze mi niekto napisat kedy a ako sa plati. mam inkaso. dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych se poradit s platbou za internet.

 

Mám Turbo 3000\300 v akční nabídce z léta, kdy bylo uvedeno že ode dne zapojení v měsíci a dva následující měsíce platím pouze korunu. Když jsem byl zapojen v polovině července

tak jsem to pojal tak že do konce měsíce jedu zadara a srpen a září platím 1Kč a v říjnu

plnou částku 690Kč. Nebo né?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Není to zase až tak složité, pokud víte s jakou akcí jste se stal uživatelem Karnevalu. Jinak se akce dají stáhnout v dokumentech ke stažení. Pro mne platilo tohle.

Akce se jmenovala TURBO 3M za 1Kč (platnost nabídky do 30.6.2006)

 

Pro nové zákazníky vysokorychlostního připojení k Internetu máme speciální akční nabídku TURBO 3M za 1 Kč od data instalace do konce měsíce + následující kalendářní měsíc za 1 Kč. Podmínkou je uzavření smlouvy na minimální dobu užívání 12 měsíců. V případě uzavření smlouvy na 12 měsíců je aktivační poplatek pouze 1Kč. V případě samo instalace je instalační poplatek 1Kč, jinak dle ceníku

Protože zprovoznění u mne nastalo v srpnu-tak srpen+září je za 1,-Kč a od října /včetně / platím 772,-Kč. Takže letos to bude říjen, listopad,prosinec. Jára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento e-mail jsem zaslal na slavný karneval, protože mi opět svévolně částku na platbě SIPO z 1359 na 1835 Kč. Měl jsem internet od Telecomu 3M, byl sice dražší, ale takové problémy jsem s tím neměl. Po zavedení přípojky internetu od Karnevalu v červenci jsem přešel na jejich službu a nechal se zlákat digitálním vysíláním(nekvalitní), vidím, že jsem udělal chybu, kterou po ukončení 12 měsíců nutné pro akci za 1 Kč, určitě ukončím s touto firmou spolupráci.

 

1.předávací protokol ze dne18.7.06 není podepsán zástupcem Karnevalu, přitom bylo dodáno(balíček) 20.7.06

2. Za 7 měsíc v inkasu 499 za komletní nabídku TV

3. Za 8,9,10,11/06 zaplaceno přes SIPO 6345 Kč za digital Extra + Turbo 3M + 1.IP adresa

Takže se ptám: Jak je možné, že jsme platili i s červencem dohromady 6844 Kč, když akce Extra + Turbo 3M( v akci Turbo 5M za cenu Turbo 3M) měla být do konce měsíce zdarma, tedy nemela být účtovaná. Ale hned v srpnu v SIPO byla částka 1792 ( asi vycucaná z prstu, když zbytek- 11 dní mělo být zadarmo). Za 9,10/06 to bylo 1359 Kč, což je asi v pořádku, tady nemám námitek. Ale nyní mi v SIPO za listopad byla účtovaná částka 1835 Kč, asi taky vycucaná kdoví odkud. Přitom byla akce řádně a v termínu ukončena s tím, že přecházíme na Turbo 3M. Nepočítám-li, kolik peněz jsme provolali(mobil) na Vaší super zákaznickou linku, kde jsme se nic nového nedověděli, akorát, že chyba v systému a přeplatek příští měsíc a nějaká taká omluva, na kterou Vám z hluboká kašlu, protože to je už podruhé během 3 měsíců. My zákazníci tu nejsme od toho, abychom zvyšovali Vaší úroveň tím, že jeden měsíc vyberete více, v bance zhodnotíte a nám následně vyplatíte nebo odečtete spíš přeplatek. Pokud člověk počítá s každou korunou, a pak mu přijde 2x za 3 měsíce vyšší poplatek, než byl dohodnut za konkrétní službu, tak je vzteky bez sebe a vážně uvažuje o veškeré další odebírané službě od Vaší společnosti ( bohužel musím vydržet těch 12 měsíců Vaší slavné akční nabídky). Pokud máte ve firmě bordél, tak ji zrušte !!!

Dlouholetý zákazník

Tento dopis odesílám k další diskusi na Karneval fórum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...