Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Toto pobaví, neplatí a ještě se vzteká. A k tomu ten zástup "právníků z lidu", co mají ve všem jasno a vždy dobře poradí 😄
 

https://i.imgur.com/Gfkj7bT.jpeg

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Drsný. Já netvrdím, že se nestane, že bse člověk dostane do fin potíží (zvláště v této době), ale tak to začnu řešit, ne? Stačí zavolat nebo jít na prodejnu a splátka se jednoduše posune bez pokut a nevím co ještě. 

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Ono to teď  VF má asi hodně rezervy.

 

Mám ve svém okolí několik lidí, kteří se s VF nejsou schopni dohodnout na věcech okolo vyúčtování. A to jsou všichni platiči a aktivně řešící lidé. Na lince jim pokaždé ohledně jednoho problému řeknou jiné informace, na něčem se dohodnou, jednají podle dohodnutého postupu a za měsíc je problém zpět. Z toho by se jeden zvencnul.

Platím účet za sebe a mám na sebe čerstvě psaný internet a další služby u rodičů, kteří už tyhle věci nedávají. Tak se jen tiše modlím, aby nedošlo k nějakému přešlapu ze strany VF.

Určitě z toho vyplývá - o problém se starat je ta méně bolestivá varianta. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Autor
Na platby je nejlepší inkaso z účtu a pak se člověk nemusí starat vůbec o nic. Nanejvýš si překontrolovat, jestli výše částky na Vyúčtování souhlasí s částkou strženou z účtu (když má někdo nutkání to kontrolovat).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Uplne 100% to inkaso neni. Asi pred 10ti lety mi zacaly od VF chodit SMS ze jsem nezaplatil, pritom mam inkaso a na uctu bylo dost penez. Navic jsem mel tehdy zpoplatneno volani na infolinku, misto toho jsem mel podrobny vypis volani a sms zdarma. Volal jsema a na infolince mi rekli ze nechapou proc se to nestahlo, ze ani nevidi chybu kvuli nedostatecne vysi. Zaplatil jsem rucne. To se mi pak opakovalo jeste 2x a jeste jsem zadal o slevu za volani na infolinku, kdyz jsem problem nezpusobil. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno
  • Autor
Stát se může cokoliv, ale pokud je problém u poskytovatele, tak mě jakožto zákazníka to nezajímá v tom směru, že bych byl v pozici dlužníka. Horší by bylo, kdyby platbu zamítla moje banka, ovšem to se zatím nikdy nestalo.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Slamb změnil název na Neplatící nespokojenec na FB
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Podle reakcí si lidi spíše stěžují na nedokonalost Vodafone. Co si budeme namlouvat. Chyb v systémech VF, mobilní aplikaci, Vodafone TV je více než dost.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.