Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj,

 

Ukončil jsem po X letech TV a nechal si od Vodafone pouze 300Mbit internet. Do teď používám HD media box s vypnutou wifi (mám vlastni wifi router). Na retenčním mi řekli, že přijde technik s novým modemem a přinese novou smlouvu. Pak mi volal někdo z Vodafonu, že jim přišla má výpověď a bylo mi sděleno, že mám přijít na pobočku Vodafonu, kde vrátím HD media box a dostanu nový modem a podepíšu pouze smlouvu o pronájmu zařízení, žádnou jinou smlouvu podepisovat prý nebudu, protože je to prý na ústní dohodě a na dobu neurčitou.

 

Má otázka zní jaký modem si mám vzít pokud si vůbec mohu nějaký vybrat?

 

Je normální, že nebudu mít žádnou smlouvu?

 

Děkuji za odpověď

Odesláno

U modemu na výběr nemáš, dostaneš ten co ti doveze technik, tedy pravděpodobně černý Compal (eventuálně starší bílý) u tarifu s rychlostí 1 Gb se pak dodává modem Arris, tzv. Vodafone station, jiné modemy Vodafone aktuálně neinstaluje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jasný, ale mě žádný technik údajně nedorazí. Mám si dojít osobně na pobočku Vodafonu, tam nechat současný HD media box a oni mi prý na místě dají nový modem. Je to normální postup?

Odesláno

Normální je relativní pojem 😄 Předpokládám, že se ukončí exUPC smlouva a uzavře se nová s Vodafonem (v jejich systémech)? Ale o tom si tady můžeme spekulovat, pravdu ví jen ti, co s vámi změnu plánovali.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Slamb změnil název na Ukončení TV, výměna modemu
Odesláno

Tak uvidíme, za 9 dní se  to dozvím. Bude pak třeba modem nějak aktivovat nebo jen zapojím koax a jedu dál?

Upraveno uživatelem tocassido

Odesláno

Jen zapojíš nový, nějakou dobu si bude stahovat konfigurační soubor. Počítej do 15 - 20 minut. Pak by mělo všechno fungovat.

Doporučuji přeheslovat vstup do administrátorského rozhraní a změnit jméno a heslo na vysílané WiFi síti (nebo pokud budeš chtít bridge a máš slušný vlastní router, vypnout WiFi na modemu a přepnout do bridge).

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Super, moc děkuji za rady 🙂

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak nakonec přijel přímo technik a vyměnil mi modem za Compal černý. Je tedy extrémně pomalý, startoval asi 15 minut, než si načetl potřebné věcí, ale už to běhá 🙂

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.